Onderwerp: Ik kan wel huilen,
Hi all,
Met veel plezier maak ik regelmatig taarten voor anderen. Gewoon kleinschalig maar vind het zo leuk en eigenlijk bijna altijd happy klanten. Alleen nu loop ik vast.
1 week geleden n taart gemaakt en na 3 dagen krijg ik een berichtje dat de helft van het bezoek ziek was. Vreemd, hier niemand ziek, ook heb ik echt hoge standaard van hygiene dus heb al gemeld het te gaan onderzoeken en maandag contact met haar op te nemen aangezien ik afgelopen week training had op mijn nieuwe baan.
Ik zelf ben heel streng met alles ontsmetten, goed verhitten enz. Houd zelf alles bij in een logboek.
Wij zelf hebben na de taart afgeleverd te hebben van de resten gegeten. En zijn allemaal niet ziek (ons gezin van 5 + nog 3 kids die op bezoek waren)
Maar nu blijft ze met hoog en laag volhouden dat het door de taart komt, en me gaat aanklagen. Ze had de rechtsbijstand al ingeschakeld, en er was emotionele schade bij haar zoontje van 3 omdat opa en hij ziek was (klonk meer als een griepje). Anders zou ze me op fscebook helemaal zwart maken. Ze zou het alleen niet doorzetten als ik ff de 80 euro van de taart terug stort.
Ik zit er gewoon helemaal doorheen, wie heeft dit eerder meegemaakt en heeft enig idee wat ik hiermee moet? Io werk zo hard voor een goede reputatie ben zo bang wat dit kan doen!
Xxx