Onderwerp: Nieuwe Kitchenaid Artisan.Bowl maat?Wat zouden jullie doen
Hallo taarten/koekjes/brood bakkers
Ik ben nieuw op het forum en gooi er maar meteen een probleem in waar ik op dit moment mee zit....
Ik ben sinds donderdag de zeer trotse bezitter van een Kitchenaid Artisan. Omdat ik nog even ruimte moest maken heb ik hem alleen geïnspecteerd op beschadigingen en is hij toen weer de doos in gegaan.Vandaag wilde ik hem op de plek zetten en viel me op dat de RVS bowl best klein was en niet zo goed leek te passen,ook de spatdeksel viel er steeds van af.Ik heb de combi met de glazen bowl erbij en de bowl bleek veel groter dan de RVS bowl ( en past wel mooi)Op de bodem van mijn RVS Bowl staat wel KSM150 dus het moet wel bedoeld zijn voor de Artisan. Lijkt/is jullie bowl ook kleiner dan de glazen variant?De bowl past letterlijk in de glazen bowl!
De standaard RVS bowl van de KA Artisan zou toch even groot moeten zijn als de glazen bowl?Beiden 4,83l?Mijn bowl is echt een stuk kleiner maar klikt wel mooi vast.Weet iemand welke maten er nog meer zijn en wat er bij de goede RVS bowl op de bodem hoort te staanIk lees op sites dat er ook een 4.25 liter variant is....het lijkt wel of ik die heb.is er een leukste taarten forummer die deze variant heeft en mij kan vertellen wat daarbij op de bodem staat?Anders wordt het liters gieten
PS....heb mijn "booohooo ik ben zo teleurgesteld topic" even wat ingekort