1

Onderwerp: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Hallo,

Ik hoop dat iemand hier meer licht kan schijnen op het volgende:

Op zoek naar een standmixer ben ik uitgekomen op de Kenwood Patissier. Bij alle webshops die deze mixer leveren is de levertijd onbekend.

Uiteindelijk heb ik besloten deze toch te bestellen, bij Megapool en maar af te wachten.

Na de orderbevestiging te hebben gekregen heb ik de klantenservice gemaild met de vraag wat zij verstaan onder levertijd onbekend. Het antwoord was niet erg verhelderend: 'deze mixer staat bij Kenwood in backorder, vandaar dat de levertijd onbekend is'. Met andere woorden, bij Kenwood weten ze het blijkbaar ook niet.

Ik heb de bestelling op drie september gedaan, bijna drie weken geleden.

Nu vraag ik me af of ik moet rekenen op enkele weken levertijd, of misschien wel enkele maanden?

Is hier iemand die deze bestelling heeft gedaan, en hoe lang duurde het voordat je geleverd kreeg?

Ik zit een beetje in dubio of ik moet blijven wachten, of dat ik de bestelling ga annuleren en op zoek ga naar een alternatief. Ik wil de Kenwood patissier wel erg graag hebben, vandaar dat een alternatief niet mijn eerste keuze zou zijn, maar als het nodig is dan zal dat hem toch gaan worden helaas.

In het laatste geval, weet iemand een goed alternatief binnen dezelfde prijsklasse?

2

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Makro bellen of ze niet nog een hebben toevallig?

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

3

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Die tip lees ik hier meer inderdaad. Voor mij is het helaas geen optie omdat ik niemand ken met een pas.

4

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Die tip lees ik hier meer inderdaad. Voor mij is het helaas geen optie omdat ik niemand ken met een pas.

5

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Die tip lees ik hier meer inderdaad. Voor mij is het helaas geen optie omdat ik niemand ken met een pas.

6

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

kun je kenwood zelf niet bellen/mailen oid


gewoon uitleggen dat je heel graag een kenwood hebt,
deze hebt besteld etc etc...

ik neem aan dat zij toch in elk geval meer kunnen vertellen!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Ik had vorig jaar ongeveer hetzelfde. Ik heb toen idd. met Kenwood gebeld en toen kreeg ik een ietwat richtlijn wanneer ze weer uitgeleverd zouden worden. Afgesproken dat ik af en toe even zou bellen om te kijken of ze al wat meer zouden weten. En toen tijdens een van die belletjes bleek dat ze waren uitgeleverd (o.a. aan de Makro waar hij de winstpakker was die week), ben ik meteen op pad gegaan ;-)!

Dusss.... bellen met Kenwood!

Succes!

8

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

ben benieuwd of je hem al hebt?
liep zojuist tegen hetzelfde probleem aan, heb daarom nog maar niks besteld, vindhet zo raar dat hij nergens leverbaar is...

9

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Ik heb vandeweek een gekocht bij pannenland.nl (wel in de gewone winkel in Assen). Zij hadden er nog een aantal staan. Wel iets duurder dan dat ze op t inet aangeboden worden, maar heb al in diverse winkels de opmerking gekregen dat ze eruit zouden gaan. Aangezien ik toch wel erg graag een (rode) patissier wilde, toch maar voor de duurdere gegaan... voordat ik spijt krijg als blijkt dat ze toch niet meer komen...

En moet zeggen: Hij bevalt super!

Voor een ieder die nog moet wachten.... Succes, en ik hoop dat t lukt!

Heb nog niet zoveel ervaring, maar bakken is wel mijn "ding"!

10

Re: Kenwood patissier levertijd onbekend, wie heeft deze besteld?

Ik zit nu met hetzelfde probleem. Alleen paar maandjes later  ;)
Weet iemand of ze nog leverbaar zijn? Overal is de levertijd onbekend :-(

Jammer! had gehoopt dat ie bij sinterklaas in de zak zou kunnen, maar gaat um niet worden? :/

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/