Onderwerp: Kennie stuk, binnen 3 jaar :(
Mijn lieve rode Kennie is er na 2 jaar en 9 maanden mee opgehouden. Ik bak niet heel veel, eind augustus voor 't laatst gebruikt en toen was er niks loos. Gisteren pakte ik 'm weer (staat netjes onder een hoes, stofvrij enzo) en toen wilde 'ie ineens niks meer.
Hebben meer mensen hier wel eens last van gehad en wat was toen de oorzaak? We denken dat het iets in de elektriciteit is omdat 'ie echt he-le-maal niks meer doet. Maar hij heeft ook geen 'poef' gezegd of ruikt doorgebrand.
Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om de tandwielen in de mengkop schoon te maken, dat was hard nodig. Ookal probeer ik het stuiven te voorkomen, er zat toch vies mengsel van smeerolie en poedersuiker in de kop. Maar de motor zelf (helemaal open geschroefd) was schoon gelukkig, daar zit geen rotzooi in.
Uiteraard valt 'ie al buiten de garantie en zo. Baal er echt gigantisch van en het komt natuurlijk ook absoluut niet uit om een nieuwe te kopen (of dik te moeten dokken voor reparatie). Heb gelukkig al wel een oplossing aangeboden gekregen voor de bruidstaart van over 3 weken, maar daarmee is m'n eigen apparaat nog niet heel. Mimimi.
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl