Onderwerp: Kitchenaid
Hallo Allemaal,
Nou hebben we pas een kitchenaid aangeschaft en ging ik vandaag pannenkoekbeslag maken in de kitchenaid met de ballonklopper, alleen de tarwebloem bleef aan de kom plakken en ik kreeg klontjes in het beslag.
Ik dacht dat ik de ka niet goed had afgedteld, dus heb daar naar gekeken en ging het wel beter, maar niet klontjes vrij en er bleef wat tarwebloem aan de kom plakken ( als je dat dus los haalt met een spatel krijg je klontjes, maar ook al haalde ik het niet weg had ik ook klontjes.
Weet iemand wat ik fout heb gedaan?
Heb het in de magimix gemaakt en daar had ik geen klontjes in het beslag.
Heb ik de ka misschien niet goed afgesteld? Of een te lage snelheid, ben tot 6 gegaan en de kom was niet helemaal vol.
Ik zou graag wat tips krijgen van de mensen die al langer de ka artisan in hun bezit hebben.
( heb het ook de 1e keer gehad met de flexiklopper dat ik hem dus voor het eerst ging gebruiken bij een koopmans chocolade cake , toen gekregen van koopmans vanwege een slecht product, dat het toch wel aan de kom bleef zitten, toch een spatel moest gebruiken en het ook wat aan de rand zat van de flexiklopper. Misschien eerst insmeren met wat olie??
Ik hoor graag jullie tips.
Alvast bedankt.