Onderwerp: Goede keus...?
afgelopen zaterdag heb ik een keukenmachine van Herman den Blijker gekocht, zag er mooi uit maar maakt ontzettend veel kabaal.
Zoals al eerder hier op het forum beschreven letterlijk herrie in de keuken.
Heb de machine vandaag terug gebracht naar de Blokker, wilde deze dame mij in de winkel vertellen dat ik de machine had gebruikt en dat hij stuk was! Zij draaide zo de blenderkan uit elkaar...... Werkelijk!
Maar goed, ik heb mijn centen terug en ik weet dus dat ik een dergelijk materiaal daar dus niet meer koop....!
Het hele weekend dus zitten zoeken op internet en uitgekomen bij Kenwood. Kitchenaid is een tijdlang mijn favoriet geweest maar ze zijn zo ontzettend duur en ik wil er ook de optie van de blenderkan bij, en dat mis ik echt bij de KA.
Nu ben ik na lang wikken, wegen en speuren uitgekomen bij de Kenwood Major Titanium KM005.
Hij is besteld en betaald en als het goed is wordt hij morgen al bezorgd!
Is er echter iemand die al ervaring heeft met deze keukenmachine?
De reviews op keukenmachineshop.nl zijn ontzettend lovend, maar ben ook wel benieuwd of er hier iemand is met ervaring!
Kan tevens niet wachten om er deze week vanalles mee te gaan maken! Wensenlijstje voor toevoegingen ligt ook al klaar voor als de bankrekening weer is aangevuld....