1

Onderwerp: Goede keus...?

afgelopen zaterdag heb ik een keukenmachine van Herman den Blijker gekocht, zag er mooi uit maar maakt ontzettend veel kabaal.
Zoals al eerder hier op het forum beschreven letterlijk herrie in de keuken.
Heb de machine vandaag terug gebracht naar de Blokker, wilde deze dame mij in de winkel vertellen dat ik de machine had gebruikt en dat hij stuk was! Zij draaide zo de blenderkan uit elkaar...... Werkelijk!
Maar goed, ik heb mijn centen terug en ik weet dus dat ik een dergelijk materiaal daar dus niet meer koop....!

Het hele weekend dus zitten zoeken op internet en uitgekomen bij Kenwood. Kitchenaid is een tijdlang mijn favoriet geweest maar ze zijn zo ontzettend duur en ik wil er ook de optie van de blenderkan bij, en dat mis ik echt bij de KA.
Nu ben ik na lang wikken, wegen en speuren uitgekomen bij de Kenwood Major Titanium KM005.
Hij is besteld en betaald en als het goed is wordt hij morgen al bezorgd!
Is er echter iemand die al ervaring heeft met deze keukenmachine?
De reviews op keukenmachineshop.nl zijn ontzettend lovend, maar ben ook wel benieuwd of er hier iemand is met ervaring!

Kan tevens niet wachten om er deze week vanalles mee te gaan maken! Wensenlijstje voor toevoegingen ligt ook al klaar voor als de bankrekening weer is aangevuld.... :D

2

Re: Goede keus...?

Mijn ouders hebben ook een kenwood.
Ik weet alleen niet zeker of het dezelfde is....
Hij maakt ook aardig wat lawaai, maar dat doen de meesten volgens mij, want ik heb zelf een bosch en die maakt ook herrie....
Doe gewoon de deur van de keuken dicht, haha.

De kenwood van mn ouders heb ik een tijdje gebruikt, voor ik mn eigen had en was er zeer tevreden over!

Ik denk dat je alleen bij de hele dure ka modellen minder last hebt van de herrie, eerlijk gezegd.

Veel plezier met je aankoop.

I may not be perfect, but i'm always me

3

Hoi Nagelsan,

ik vind het niet meer dan normaal dat je een keukenmachine hoort, maar de HdB klonk alsof er ergens zand tussen zat en eens goed geolied moest worden....

De deur van de keuken dicht doen gaat hier alleen iets minder makkelijk.... wij hebben namelijk een grote woonkamer met een open keuken!  :D

Ik ben gewoon erg benieuwd hoe tevreden mensen zijn m.b.t. het maken van verschillende producten en of er mensen zijn die er bijvoorbeeld al extra's bij hebben gekocht en hoe ze dit ervaren!
I.i.g. bedankt voor je reactie! ;-)

4

Ik heb een 'goedkope' KA model en ook deze vind ik zeker niet stil.
Je hoort hem best goed... maar dat vind ik ook wel iets hebben.

We kregen de KA hulpjes bij aanschaf. Deze zijn echt geweldig!
Verder heb ik ook de KA staafmixer en toebehoren gekocht. Nog niet gebruikt.. net in huis.
Heb al bij kookpunt rondgekeken wat ik nog meer wil (heel veul dus)

5

Kenwood Major is een heel goede keus, maakt niet apart veel lawaai, en lawaai betekent dat ie voor je aan het werk is ;)

gefeliciteerd met deze mooie machine :Y

(heb er zelf jaaaren één gehad, maar was nu verliefd geworden op de ka ;) , ze zijn allebei super)