Onderwerp: Vraagje over de Koekjesmix van Funcakes ...
loopt deze mix uit in de oven??
Ik heb al van alles opgezocht maar vind alleen oude topics en die lopen uit zonder extra bloem.
Heb nu een pakje van de nieuwe koekjesmix, zat in de goodiebag van DLT Den Helder.
Kun je die goed versieren met fondant, met dezelfde uitsteker van het koekje ??
Of kan ik me die moeite besparen past het na het bakken niet.
Wie van jullie heeft hier al mee gebakken en wat is je ervaring?
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

Wij gebruiken hem ook voor workshops en gebruiken dezelfde stekers om daarna fondant uit te steken, dit past dan keurig op de koekjes
dat is wel heel dramatisch
Je kan er wel nog gevulde koeken of gevulde speculaas van maken, heel lekker, en dan hoef je de mix niet weg te gooien
moet ik zeggen dat ik heel verrast was dat het echt heel goed gaat. De mix is direct na het kneden wel zachter dan het pp recepten ik laat het langer koelen dan dat op de verpakking staat. Het liefste maak ik het in de avond om er de volgende dag mee aan de slag te gaan. Ook ik werk wel per keer per bakplaat vanuit de koeling, maar dat doe ik met pp ook. Er heeft bij mij max 1 mm rondom verschil gezeten. En dat vond ik een goed resultaat, meestal zat er geen verschil in de maat met de uitsteker. Ik vond het zo goed dat ik er wel workshops mee wilde geven. En ik wil niet met spul werken wat niet lekker werkt want ik verbind er wel mijn naam aan op dat moment en dat wil ik natuurlijk niet in negatieve zin doen. Ik wil echt gaan voor kwaliteit. Want ik wil natuurlijk ook wel trots kunnen zijn op mijn workshoppers en dat zowel zij zelf als ik ook ook heel tevreden zijn met de resultaten die behaald worden.
,ik bak ze ook voor de workshop,hangen te pronken in de kerstboompjes in de etalage en mijn klanten zijn erg tevreden,mooi,loopt niet uit en lekker! en dat zeg ik niet alleen omdat ik het verkoop!