Onderwerp: jullie ervaringen met de keukenmachine
Via allesovertaart.nl ben ik hier terecht gekomen. Wat een super leuke site!
Ik kwam hier eigenlijk alleen om de foto's en reacties te bekijken op het koekhuis (als surprise) voor Sinterklaas. En uiteraard kon ik het niet laten om verder te kijken.. en nou ben ik om! Ik bak vaker taarten en koekjes, maar wat jullie hier laten zien is wel heel erg mooi. Ook alle ideeen en tips die je van elkaar zijn lezen zijn super. Om ook verder te gaan met bakken heb ik besloten om een keukenmachine aan te schaffen. Mijn budget is ongeveer €200. Na veel research en veel op het forum te hebben gelezen, was ik eruit; ik zou de Kenwood Mx271 (rode) aanschaffen. Deze kwam goed uit alle tests, de reacties op het forum waren goed en daarnaast vind ik hem ontzettend mooi. Ik was er dus helemaal uit en wilde hem vandaag bestellen; is hij nergens meer verkrijgbaar!
Mijn vraag is dus: weet iemand een winkel waar hij nog wel te koop is of heeft iemand anders tips voor een andere goede keukenmachine? Ik lees namelijk veel negatieve reacties op de wat goedkopere (en soms duurdere) keukenmachines. Ik vind het zonde om €200 uit te geven voor een machine dat later een miskoop blijkt te zijn. Dus als iemand ervaring heeft met een machine rond deze prijs, zou ik dat graag willen weten
Ik wil de machine trouwens vooral gaan gebruiken om taarten, koekjes en pizzabodems te maken Brood bakken is niet nodig.
Mijn budget is rond de €200. Maar blijkt nou bijvoorbeeld dat de KMix KMX51 van €259 veel beter is dan de wat 'goedekopere' machines, geef ik liever iets meer uit.
Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!