1

Onderwerp: Philips keukenmachine?

Ik kan deze machine heel goedkoop krijgen. Het is een keukenmachine die nog heel veel andere dingen kan, maar er zit ook een garde bij.... Is er toevallig iemand hier op 't forum die 'm ook heeft? Denken jullie dat ik deze wel goed kan gebruiken voor het mixen van biscuitmix, botercreme en icing??

http://www.huishoudwinkel.nl/klein_huis … 584B9.html

2

Re: Philips keukenmachine?

Is zo te zien voor hel veel dingen fijn behalve luchtig kloppen
Voor luchtig te kloppen heb je een grotere garde of een vin nodig en lucht en als er een deksel op zit komt de lucht er niet goed in
Dus een mooie machine maar ik zou hem niet aanschaffen voor biscuit of creme te kloppen

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

3

coconuts schreef:

Is zo te zien voor hel veel dingen fijn behalve luchtig kloppen
Voor luchtig te kloppen heb je een grotere garde of een vin nodig en lucht en als er een deksel op zit komt de lucht er niet goed in
Dus een mooie machine maar ik zou hem niet aanschaffen voor biscuit of creme te kloppen

Ik ben dit niet met je eens! Ik denk ook dat als je het apparaat zelf niet hebt je er ook niet over kan oordelen.! ;)

Ik heb zelf type HR 7775 en die is eigenlijk het zelfde als deze en ik kan hier ZEKER WEL biscuits mee maken! die worden ook heel hoog en heel erg lekker!

Ik zet alleen tijdens het mixen ( hoe lang ook nodig is) het apparaat steeds harder en zachter en als je de garde koppen nog ziet of soms nog ziet dan is het goed, omdat er dan echt wel lucht bij kan komen.

IK kan je hem zeker wel aanraden, ik gebruik ook de andere dingen (heb nog niet alles gebruik) en ik vind het ook een super apparaat, zou niet meer zonder willen.

En als je nou echt heel veel gaat bakken dan kan je altijd toch nog zo een ander groter apparaat kopen.

Maar je kan zeker weten  :thumb: deze goed gebruiken voor het mixen van biscuitmix, botercreme en icing??

Ik heb er ervaring mee ( alleen voor een hele grote taart mix ik het in 2 keer).

Hoop dat je hier wat aan hebt, ik zou het app niet meer willen missen !

Groetjes Marijke

4

Bedankt voor jullie reacties!! Marijke, fijn om het verhaal te horen van iemand die hem al heeft!! M'n moeder wil 'm mij cadeau geven, dus dat ga ik denk ik maar niet meer afslaan ;-)

5

Dat is een heel mooi cadeau dan! 

IK ben echt heel blij met deze keukenmachine! gebruik de blender ook heel veel en de pers. Wil binnenkort de andere dingen gaan uitproberen.

Maar ik heb m al best vaak gebruik om kapsel te maken, alleen de vlinderhaak nog niet, alleen nog de gardekoppen.

Ik dacht in het begin van ja het zijn er 2 en niet 1 hele grote, maar het gaat echt perfect! Ik zet de machine niet voluit dat is echt niet nodig dan gaat hij echt heel hard. Ik kijk gewoon hoe hard ik het ook prettig vind en dan zet ik 'm weer zachter en dan weer wat harder en dan krijg ik echt goede mix er uit of ander beslag.

Ik heb alleen voor als ik 1 bekertje slagroom wil mixen een hema mixer voor 10 euro er bij gekocht vind ik zelf prettiger, maar dat heb je ook bij andere grote keuken machines wat ik gehoord heb.

veel succes met je beslissing :)

Groetjes Marijke

:o ik heb de HR7775 op proef gehad en ik heb hem teruggestuurd.

Ik wilde deze voor biscuit en botercreme, maar hij maakte een oorverdovende herrie met kloppen en hij tikte tegen de wand.

Dus vond hem helaas niet geschikt. Wel nagevraagd bij de klantenservice en ze hebben een andere garde beschikbaar, maar dan blijft hij nog steeds een hoop herrie maken.

Sorry voor dit bericht, maar je wilde graag een mening horen.

7

Daar heb je gelijk in ja, hij maakt wel een hoop herrie maar welke keukenmachines niet, heb ook gehoord dat een kennie een hoop herrie maakt.

En ja hij tikt als je hem heel erg hard zet tegen de wand aan maar een andere tikt weer tegen een ijzeren kom toch?

Maar weet je de een vind dit prettig en de ander weer dat. Ik stoorde mij in het begin ook aan het harde geluid ( nu niet meer), maar weet je des te meer vermogen des te harder het geluid en dat is logisch, dat heb je ook met andere keukenmachines.

En iedereen heeft een eigen mening en eigen wensen dat is logisch toch dus ik vind dat je geen sorry hoeft te zeggen.

Maar welke keukenmachine heb jij nu dan?

Groetjes Marijke

nog steeds mijn oude(die doet het gelukkig nog, maar zet ik elke keer terug in de gangkast ) ik ben dus nog op zoek.

Ik vond die philips echt schitterend en mooi staan op mijn aanrecht, maar ja hij moest voor mij ook prettig werken en kon hem gelukkig terug sturen.misschien is die actie nog steeds ?

ik heb m oook, een zwarte,  en ben er NIET tevreden over, al twee keer mn as kopotgedraaid met het mixen van biscuitdeeg, daaroor ook de garde kapotgegaan. wel heel netjes van philips nieuwe gekregen maar bij de volgende bakbeurt was het meteen weer raak, ben nu op zoek naar een andere. de as wordt denk ik te warm bij lang mixen....

10

Hallo allemaal,

Ik weet dat dit al een wat ouder bericht is, maar ik vond het een beetje vervuiling om een nieuwe aan te maken terwijl mijn vraag toch redelijk hetzelfde is.

Ik heb voor mijn verjaardag de Phillips HR77755/00 gekregen. Ik heb hem gekregen om biscuit mee te maken, maar dat is het enige wat tot nu toe nog niet gelukt is.

De machine is erg sterk en mixt als een malle, maar ik heb het idee dat doordat hij zo warm wordt hij het biscuit ook verwarmt en dit daardoor niet goed geklopt wordt.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Hij kan niet aan zonder dat de deksel er op zit, dus de lucht toevoer is minimaal. Kan dit een probleem zijn?

11

zelfde probleem alleen heb ik de HR7771

foto's van het resultaat, http://www.facebook.com/media/set/?set= … amp;type=1

help...