coconuts schreef:Is zo te zien voor hel veel dingen fijn behalve luchtig kloppen
Voor luchtig te kloppen heb je een grotere garde of een vin nodig en lucht en als er een deksel op zit komt de lucht er niet goed in
Dus een mooie machine maar ik zou hem niet aanschaffen voor biscuit of creme te kloppen
Ik ben dit niet met je eens! Ik denk ook dat als je het apparaat zelf niet hebt je er ook niet over kan oordelen.!
Ik heb zelf type HR 7775 en die is eigenlijk het zelfde als deze en ik kan hier ZEKER WEL biscuits mee maken! die worden ook heel hoog en heel erg lekker!
Ik zet alleen tijdens het mixen ( hoe lang ook nodig is) het apparaat steeds harder en zachter en als je de garde koppen nog ziet of soms nog ziet dan is het goed, omdat er dan echt wel lucht bij kan komen.
IK kan je hem zeker wel aanraden, ik gebruik ook de andere dingen (heb nog niet alles gebruik) en ik vind het ook een super apparaat, zou niet meer zonder willen.
En als je nou echt heel veel gaat bakken dan kan je altijd toch nog zo een ander groter apparaat kopen.
Maar je kan zeker weten deze goed gebruiken voor het mixen van biscuitmix, botercreme en icing??
Ik heb er ervaring mee ( alleen voor een hele grote taart mix ik het in 2 keer).
Hoop dat je hier wat aan hebt, ik zou het app niet meer willen missen !
Groetjes Marijke