51

Re: Cakepops eindelijk perfect rond met supermarkt mix

djehr schreef:

eigenlijk gebruik ik die nooit Vonn omdat ik het leuker vindt om cakes helemaal zelf te maken (behalve dan de biscuits want daar gebruik ik wel de molenmix voor  :lol:  :lol: )

Oké, vindt jij de molen mix fijner dan die van fun cakes, ik heb hem nog nooit geprobeerd.

Help mijn vrouw heeft een hobby

52

Veeeel fijner  :D !
Heb pas de choco biscuitmix ontdekt en die is ook super.

53

Oké, dat wordt dan weer een bezoekje aan de molen :Y , niet dat dat echt vervelend is behalve voor m'n portemonnee dan  :lol: koop altijd meer dan nodig is, ze hebben ook zoveel leuke en lekkere dingetjes.

54

En ook de choco-variant bakte supermooi!  :Y  :Y

55

yoehoe  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

56

Kaatjuh ik heb vandaag 2 recepten uit Rudolph's Cupcakes gebruikt en ook die gaan perfect!
Ik heb de vanille en de chocolade versie gemaakt  Gelijk de eerste keer perfecte bolletjes  :D
heb ze maar gelijk in een topic gezet en ben zo vrij geweest om jouw recept er ook bij te zetten  :o (als je dat liever niet hebt moet je het zeggen hoor, dan haal ik hem weg).
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205544

57

Nee geen probleem hoor, zo kan iedereen er van genieten.
Die van Rudolf gaan inderdaad ook goed, vind ze zelf alleen niet zo lekker dus ben ik verder op zoek gegaan met de cakemix.

Maar als we zo doorgaan met recepten krijgen we nog keuze Haha ipv eerst dat het niet goed lukte  ;)

58

djehr schreef:

Ik kan hier nergen Koopmans boerencakemeel vinden dus heb bakkerscakemeel genomen
Heb de beide soorten meel met elkaar vergeleken en ze verschillen niet zoveel. Behalve dan dat in het boerencakemeel meer eiwit zit.
Dus wat heb ik nu gedaan:
100 gr cakemeel
100 gr suiker
75 gr boter
50 gram ei
25 gram eiwit.
En zowaar zijn het ronde balletjes geworden!  Het enige is dat er nog steeds een randje halverwege zit. iemand nog tips hiervoor?

De Boerencakemeel van Koopmans verkopen ze bij de AH XL (tenminste; hier in Hoogvliet :D  hebben ze het standaard in het assortiment) :Y

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

59

Heb hem idd bij de AH XL gevonden (ergens achter de cakemixen  :s ). Heb gelijk maar 2 pakken gekocht. Kan ik even vooruit  :lol:

Ik moet zeggen dat de recepten uit het boekje van cupcakes van rudolph van veen ook heel goed gaan.
Prachtig ronde bolletjes zonder randjes.
Gewoon gevuld tot de rand deksel erop en 5 minuten gewacht.

61

vonn schreef:
djehr schreef:

eigenlijk gebruik ik die nooit Vonn omdat ik het leuker vindt om cakes helemaal zelf te maken (behalve dan de biscuits want daar gebruik ik wel de molenmix voor  :lol:  :lol: )

Oké, vindt jij de molen mix fijner dan die van fun cakes, ik heb hem nog nooit geprobeerd.

Ik neem mijn woorden terug Vonn.
Was vandaag bij de molen voor amandelpoeder (voor macarons) en zag ineens frambozen choco cake mix staan. Over twee weken maak ik voor mijn nichtje een iPod taart met chocobiscuit en frambozenroomvulling. Dus moest hem toch even uitproberen want zou wel eens erg lekker kunnen zijn om er bij te doen.
En zo!!...deze zijn echt super!!Heb er bolletjes mee gebakken en gaat goed. Je moet de vormpjes wel iets voller doen maar verder mooie ronde balletjes.

bedankt :thumb:

63

Fijn te lezen, ga t : morgen proberen!

64

djehr schreef:
vonn schreef:
djehr schreef:

Ik neem mijn woorden terug Vonn.
Was vandaag bij de molen voor amandelpoeder (voor macarons) en zag ineens frambozen choco cake mix staan. Over twee weken maak ik voor mijn nichtje een iPod taart met chocobiscuit en frambozenroomvulling. Dus moest hem toch even uitproberen want zou wel eens erg lekker kunnen zijn om er bij te doen.
En zo!!...deze zijn echt super!!Heb er bolletjes mee gebakken en gaat goed. Je moet de vormpjes wel iets voller doen maar verder mooie ronde balletjes.

oh chips, was van de week ook bij de molen en had die mix in m'n handen en dacht nou volgende keer maar een keer, had hem toch mee moeten nemen. Maar gelukkig is de molen dichtbij haha, en weet nu ook gelijk dat ze daar amandelpoeder hebben, want wil toch wel een keer heel graag macorons maken.

65

:/  had deze week geen krantje vd ah... Beetje jammer, er was alleen nog brownie en wafel mix.... Dus morgen wel gezellig met mn meiden brownies bakken en om 12 uur kijken of de schappen weer gevuld zijn ;)

66

petrawb schreef:

:/  had deze week geen krantje vd ah... Beetje jammer, er was alleen nog brownie en wafel mix.... Dus morgen wel gezellig met mn meiden brownies bakken en om 12 uur kijken of de schappen weer gevuld zijn ;)

En anders kan je altijd nog een soort 'tegoedbon' vragen bij de Klantenservice :Y

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

Dank je wel!!

Mijn poffertjes zijn eindelijk getransformeerd in cakepops.

Nu nog de chocola er netjes om krijgen  :|

Groetjes Martine www.tinustaart.com

68

Ik reageer hier heel even zodat ik het topic terug kan vinden.

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

69

Hey hallo damess.
ik wil ook deze recept proberen als ik tuurlijk de meel kan vinden van koopmans heb toch een vraagje daarbij 75 gram eireen?
hoevee stuks is dat en als ik de recept wil verdubbelen kan dat ook .
domme vraagjes van mij maar ik heb het nodig voor donderdagg
ik hoop dat iemand me kan helpenn.

doegsss

70

Verdubbelen kan uiteraard. Reken erop dat je in het begin ff moet aftasten hoeveel erin moet ed, er zullen er misschien een paar mislukken. Een maat m ei is meestal 50 gram, als je bv 75 gram wilt dan kluts je 2 eitjes en gebruik je daarvan 75 gram. Het komt echt niet op de gram nauwkeurig, dus 80 gr ook goed. Succes!!!

71

Heeel erg bedankt ik  hoop dat deze k :s eer lukt
Ben echt benieuwd naar het resultaat.

72

Heyy hallo dames
ik heb het vandaag uitgeprobeert de cocolada variant mooie bolletjes maar ik heb ook randjes gekregen. De beslag was te dik volgens mij en ik hen denk ik ook veel gevuld want ik heb er maar 29 stuks uitgehaald. toch bedakttg volgende keer beter maar wat doen jullie me :think: t de randjes?

doegsss

73

Randjes kun je er met een scherp schilmesje afsnijden.........
Ik leg de pops in een rieten broodmand, die bedekt is met stof, als ik dan de pops heen en weer schud, gaan de randjes er vanzelf af.

En idd als je randjes hebt, heb je iets teveel beslag in de vormen gedaan.

74

Thanks ga ik ook uitproberenik wist  dat  :( ik veel beslag gedaan had pffff volgend keer beter dan maar.

fijne avond

75

Wat een goede tips, ik ga me er ook eens op wagen. Voorheen deed ik mijn cakepops nog zelf draaien met botercreme maar met mijn verjaardag heb ik ook de cakepop maker gekregen :)
Hoewel ik het wel erg lekker vind met botercreme is natuurlijk de cakepops met de cakepopmaker maken wel makkelijker.

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl