djehr schreef:vonn schreef:djehr schreef:eigenlijk gebruik ik die nooit Vonn omdat ik het leuker vindt om cakes helemaal zelf te maken (behalve dan de biscuits want daar gebruik ik wel de molenmix voor
)
Oké, vindt jij de molen mix fijner dan die van fun cakes, ik heb hem nog nooit geprobeerd.
Ik neem mijn woorden terug Vonn.
Was vandaag bij de molen voor amandelpoeder (voor macarons) en zag ineens frambozen choco cake mix staan. Over twee weken maak ik voor mijn nichtje een iPod taart met chocobiscuit en frambozenroomvulling. Dus moest hem toch even uitproberen want zou wel eens erg lekker kunnen zijn om er bij te doen.
En zo!!...deze zijn echt super!!Heb er bolletjes mee gebakken en gaat goed. Je moet de vormpjes wel iets voller doen maar verder mooie ronde balletjes.
oh chips, was van de week ook bij de molen en had die mix in m'n handen en dacht nou volgende keer maar een keer, had hem toch mee moeten nemen. Maar gelukkig is de molen dichtbij haha, en weet nu ook gelijk dat ze daar amandelpoeder hebben, want wil toch wel een keer heel graag macorons maken.
Help mijn vrouw heeft een hobby