Re: Cakepops eindelijk perfect rond met supermarkt mix
ik heb t vandaag ook met home made gemaakt.. en met cc mix van funcakes..
home made rules:)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cakepops eindelijk perfect rond met supermarkt mix
ik heb t vandaag ook met home made gemaakt.. en met cc mix van funcakes..
home made rules:)
Hier homemade rules not
De sluiting van de bakker klapte open, al het beslag liep eroverheen........volgende ronde minder beslag: same problem.......
Ik ga terug naar Koopmans morgen even bedenken waar ik die ook alweer had gekocht
o wat irri...
Ik vond t echt een wereld van verschil.. Ik hoop dat je jouw merk vind..en nog voor je tractatie ook nog
Ben ik eindelijk van het bakken met pakjes af en maakte ik alles zelf... ben ik weer over op de pakjes voor de cakepops ..grin
Hier homemade rules not
![]()
De sluiting van de bakker klapte open, al het beslag liep eroverheen........volgende ronde minder beslag: same problem.......
Ik ga terug naar Koopmans
morgen even bedenken waar ik die ook alweer had gekocht
Met het zelfrijzend bakmeel van koopmans gaat het ook goed als je het boerencakemeel niet kan vinden...
Heb 2 pakken gevonden bij de Spar...............helaas is kleine man erg ziek (ligt nu op het kleed te slapen ), dus denk ik dat de tractaties maar van de paddestoelen en ufo's ga maken
YEAH met de koopmans boerencakemeel binnen no-time perfecte balletjes.............ben dus verkocht
Heb er nu binnen een uur 39 uit de dubbele hoeveelheden van het start-topic van Kaatjuh, en allemaal mooi rond. Zal vanavond de verschillende bakresultaten posten.............
Me happy, vanavond nog veel werk met de candymelts, en zieke mannetje, maar voor nu....thanks Kaatjuh!!!!
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ben blij dat ik jou blij heb kunnen maken.
Ik had het apparaat zelf ook al zowat het raam uit gesmeten, maar zo fijn dat het dus toch wel simpel kan.
Okay........hier de foto's
met de honig mix voor boerencake:
met home made cake mix
en met Koopmans boerencakemeel:
Koopmans beslag is veel steviger, dus kun je idd tot boven de helft vullen..........en niet vet........
beterrrrrr!
Moooi!, en worden ze dan nog halverwege omgedraaid of krijg je dit voor elkaar zonder omdraaien tussendoor?
zonder omdraaien
Bedankt voor de tip. dat ga ik ook proberen!
Ik kan hier nergen Koopmans boerencakemeel vinden dus heb bakkerscakemeel genomen
Heb de beide soorten meel met elkaar vergeleken en ze verschillen niet zoveel. Behalve dan dat in het boerencakemeel meer eiwit zit.
Dus wat heb ik nu gedaan:
100 gr cakemeel
100 gr suiker
75 gr boter
50 gram ei
25 gram eiwit.
En zowaar zijn het ronde balletjes geworden! Het enige is dat er nog steeds een randje halverwege zit. iemand nog tips hiervoor?
misschien nog net iets minder ei?
Als je planeten hebt had ik dat altijd wanneer het beslag toch net te dun was, maar of dit echt de oplossing is weet ik niet zeker.
of gewoon 75 gr ei ipv opdelen? geen idee, ff uitproberen.
Ga morgen ook proberen om iets korter te mixen. dan blijft het beslag ook wat steviger.
Waar heb jij trouwens de boerencakemeel gekocht?
Onze AH heeft het niet
Heb het vandaag weer geprobeerd met het zelfde recept als eerst (met koopmans bakkers cakemeel en extra eiwit) en nu maar 1 minuut geklopt en wat minder beslag in de vormpjes en dat gaat perfect
Heb het vandaag weer geprobeerd met het zelfde recept als eerst (met koopmans bakkers cakemeel en extra eiwit) en nu maar 1 minuut geklopt en wat minder beslag in de vormpjes en dat gaat perfect
djehr schreef:Heb het vandaag weer geprobeerd met het zelfde recept als eerst (met koopmans bakkers cakemeel en extra eiwit) en nu maar 1 minuut geklopt en wat minder beslag in de vormpjes en dat gaat perfect
![]()
was wel een bevalling zeg
Ik ga van het weekend de chocolade-variant proberen............hopelijk een mini-bevalling
hahahah ik heb de mix trouwens wel gewoon van de ah. Heb het toen gekocht omdat ik cakepops wilde uitproberen en ik hier al gelezen had dat het niet zo simpel ging. Toen ik zag dat ik er 2 cakes mee kon bakken dacht ik: die neem ik, is lekker veel hahahahaha Was ook maar 70 cent ofzo.
Stond wel helemaal onderaan beetje weg gemoffeld.
Maar inderdaad het is belangrijk dat het niet te lang wordt gemixt, gemend = gemend.
Succes met de choco Karin, ik vind die echt heeeeeeeel lekker.
Bij bakken met de choco mix moet je trouwens iets meer invetten heb ik gemerkt.
wat bijzonder he, dat we allemaal verschillende soorten cakemeel gebruiken.
Djehr, de cake mixen van het molenwinkeltje zijn ook fijn (vindt ik) hebben ook diverse smaken.
eigenlijk gebruik ik die nooit Vonn omdat ik het leuker vindt om cakes helemaal zelf te maken (behalve dan de biscuits want daar gebruik ik wel de molenmix voor
)
dank jullie voor deze duidelijke bevindingen, ik had tot nu toe ook alleen ufo's, dus ga Koopmans proberen!!
Ik weet niet meer wie, maar iemand op het forum maakte de cakeballetjes met het recept van Rudolph van Veen. Heb deze ook geprobeerd en gaat perfect. Zijn echt superlekker (beetje brownie achtig).
ja heb ik ook eens gedaan, maar ik vind de cake dan niet echt heel lekker, had ik ook al toen ik er cupcakes van maakte. Smaken verschillen. Wat ik voor de cakepops lastig vond is dat het beslag heeeel dun blijft en het een dikke zooi werd bij mij
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cakepops eindelijk perfect rond met supermarkt mix