Vandaag een cake pop maker ( of is het popcake maker) gekocht. Die van inventum, want daar had ik meer vertrouwen in dan in die van princess, die overigens wel 10 euro goedkoper was, maar daar zat weer niets extra's bij dus denk ik dat het lood om oud ijzer is.
Maar toen ik thuis kwam natuurlijk gelijk gaan proberen, en ik had hier op het forum best wel dingen gelezen waarvan ik dacht: het zal mij benieuwen of het lukt. Eerst een portie met cc mix gemaakt en toen nog een portie met een recept wat ik hier gevonden had en wat ik nu weer kwijt ben dus straks weer even opzoeken.
Ze lukten er goed, mooi rond en inderdaad aan de bovenkant nog wat wit, maar even draaien en nog een minuutje bakken doet wonderen. De smaak van beide is erg goed. De cc mix pops zijn iets luchtiger heb ik het idee.
Maar ik ben erg blij met het apparaat en zou het liefst alweer aan bakken p, maar momenteel zijn we maar samen dus dat lijkt me niet zo'n goed idee. Misschien VAD de week en dan moeten ze ze op m'n werk verplicht eten.