Onderwerp: Bestron keukenmachine-dha3479
Mijn zoon wees me op deze tv-reclame,van een bestron keuenmachine.
Als ik zo de specificties lees lijkt het me wel een goed product,
je krijgt er 60 maanden garantie op.
Specificatie:
600 Watt
6 snelheden en pulsstand
Roestvrijstalen mengkom, inhoud 4,6 liter
50 graden kantelbare multifunctie motorarm
Liftmechanisme voor optimaal gebruiksgemak
Inclusief mengarm, garde en kneedhaak
Capaciteit: 4,6 liter, cakedeeg 2,8 kilo, zwaar brooddeeg 1 kilo
Leef je uit in de keuken met de Bestron DHA3470 keukenmachine. De keukenmachine is veelzijdig en wordt geleverd inclusief garde, kneedhaak en mengarm. Hij is robuust en uitgerust met een krachtige motor van 600 watt, met 6 snelheden en een puls-stand.
Dankzij het Axis-Action systeem heb je optimaal mengbereik met de keukenmachine. De mengkom is van RVS en heeft een capaciteit van 4.6 liter. Zo maak je bijvoorbeeld in één keer 2.8 kg cakebeslag of 1 kg zwaar brooddeeg klaar. De mengkom bevat zuignappen aan de onderkant voor extra stevigheid. De keukenmachine heeft tevens een liftmechanisme voor nog meer gebruiksgemak.
Ik vraag me dus af of iemand ervaring met deze machine heeft en me kan vertellen of ik er goed aan doe als ik deze zou aanschaffen.
Ik moet nl op zeer korte termijn een goede mixer hebben omdat ik momenteel mixerloos ben nadat m'n derde mixer in een jaar tijd ook weer kapot gegaan is
En ik zie door het bos van mixers niet meer welke ik nou het beste kan aanschaffen......heb helas geen centjes voor een dure kenwood