1

Onderwerp: Bestron keukenmachine-dha3479

Mijn zoon wees me op deze tv-reclame,van een bestron keuenmachine.
Als ik zo de specificties lees lijkt het me wel een goed product,
je krijgt er 60 maanden garantie op.

Specificatie:

600 Watt
6 snelheden en pulsstand
Roestvrijstalen mengkom, inhoud 4,6 liter
50 graden kantelbare multifunctie motorarm
Liftmechanisme voor optimaal gebruiksgemak
Inclusief mengarm, garde en kneedhaak
Capaciteit: 4,6 liter, cakedeeg 2,8 kilo, zwaar brooddeeg 1 kilo

Leef je uit in de keuken met de Bestron DHA3470 keukenmachine. De keukenmachine is veelzijdig en wordt geleverd inclusief garde, kneedhaak en mengarm. Hij is robuust en uitgerust met een krachtige motor van 600 watt, met 6 snelheden en een puls-stand.

Dankzij het Axis-Action systeem heb je optimaal mengbereik met de keukenmachine. De mengkom is van RVS en heeft een capaciteit van 4.6 liter. Zo maak je bijvoorbeeld in één keer 2.8 kg cakebeslag of 1 kg zwaar brooddeeg klaar. De mengkom bevat zuignappen aan de onderkant voor extra stevigheid. De keukenmachine heeft tevens een liftmechanisme voor nog meer gebruiksgemak.

Ik vraag me dus af of iemand ervaring met deze machine heeft en me kan vertellen of ik er goed aan doe als ik deze zou aanschaffen.
Ik moet nl op zeer korte termijn een goede mixer hebben omdat ik momenteel mixerloos ben nadat m'n derde mixer in een jaar tijd ook weer kapot gegaan is :s
En ik zie door het bos van mixers niet meer welke ik nou het beste kan aanschaffen......heb helas geen centjes voor een dure kenwood :nooo 

http://vanvoordeel.nl/aanbieding/bekijk … ne-dha3470

2

Re: Bestron keukenmachine-dha3479

Ik heb hem cadeau gekregen en er nu drie taarten mee gemaakt, van biscuit. Ik heb exact dezelfde verhoudignen gebruikt, dezelfde temperaturen etc etc en ineens rijzen mijn biscuits niet goed meer....

Ik vraag mij serieus af of het niet aan het vermogen van de mixer ligt, als ik met de handmixer mix, tien minuten en twee minuten op delage stand  kan ik de kom onderste boven houden zonder dat het er uit loopt of valt. Als ik dit doe na exact dezelfde tijd bij gebruik van de machine, loopt het beslag er zo uit.....is he dus nog erg vloeibaar zeg maar.

Tot nu toe dus niet zo tevreden helaas, heb al pissige mail naar de verkopende partij gestuurd, want ik als ik langer dan tien minuten dat ding moet laten draaien ben ik doof en wordt hij denk ik ook wel te warm..

Morgen ga ik met exacte hoeveelheden nogmaals de handmixer gebruiken, en dan eens zien wat er gebeurt, misschien ligt het wel aan de zak funcakes mix die ik gebruik

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3 Laatst bewerkt door Marleen70 (15-05-2012 20:44)

Hoi Saskia,

Bedankt voor je reactie!
Oeiiiiii,jij klinkt niet erg blij met deze mixer.
Ik heb veel negatieve reviews inmiddels gelezen over deze mixer,
dus het lijkt mij dan ook niet verstandig om deze aan te schaffen.
Ik ben idd erg benieuwd naar je resultaat morgen....
ik wacht met spanning af!

Ik zit nu te dubben tussen een Kenwood patisier en een Bosch Mum.......moet echt deze week een nieuwe mixer hebben om mijn bestelling te kunnen maken :o

4

Hai, ik ben ook zo aan het twijfelen over welke nou het beste is. Ik heb al zoveel informatie op internet opgezocht dat de keus er niet makkelijker op geworden is.
Mijn voorkeur gaat uit naar Kenwood maar dan het model nog! :s
Succes met de keuze!

Zo leuk deze nieuwe hobby!

5

ik zeg een handmixer ;-)

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Tigrasas schreef:

ik zeg een handmixer ;-)

Euhhhhh daarvan heb ik er nu 3 versleten in 1 jaar tijd :s
bovendien zit ik met blijvende pijn in mijn hand en onderarm na een carpaaltunnelsydroom operatie,dus voor mij echt geen 10 minuten met een handmixer aan de slag......heb het wel gedaan hoor maar dan heb ik er een week veel last van.
En wil toch blijven bakken dus is er maar 1 oplossing ;)