Onderwerp: ervaring met...

de BOSCH Multifunctionele robot MUM 4405 ik heb een filmpje op youtube gezien en daar ziet ie er erg multifunctioneel uit voor maar 60,99 euro iemand ervaring? --> botercreme en biscuit mix

'' Make cakes, no war'' ♥

Re: ervaring met...

Ik heb sinds afgelopen woensdag de bosch mum En ik ben er erg gelukkig mee, ik had hiervoor een handmixer.
Het weekend mijn biscuit taartje mee gemaakt..
Deze ging helemaal goed, 10 min gemixt en ik had een heel hoog en luchtig biscuit( zo had ik het met mijn handmixer nog nooit gehad), daardoor was die ook nog eens erg lekker :9 .
Botercreme heb ik er nog niet mee gemixt, dus helaas kan ik je daar niets over vertellen.

lindaatje_41 schreef:

Ik heb sinds afgelopen woensdag de bosch mum En ik ben er erg gelukkig mee, ik had hiervoor een handmixer.
Het weekend mijn biscuit taartje mee gemaakt..
Deze ging helemaal goed, 10 min gemixt en ik had een heel hoog en luchtig biscuit( zo had ik het met mijn handmixer nog nooit gehad), daardoor was die ook nog eens erg lekker :9 .
Botercreme heb ik er nog niet mee gemixt, dus helaas kan ik je daar niets over vertellen.

Bedankt voor je review, ik wil het graag weten als je de botercréme hebt gemixt!  :D

4

Ik zoek ook nog een fatsoenlijke mixer, ik wacht ook nog even op de botercreme review ;)

Groetjes Maaike

5

Die heb ik en ik heb er ook al botercreme meegemaakt. Gaat prima! Ben helemaal blij met mijn bosch  :D  :D

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

ja ik vond hem best wel aantrekkelijk voor dat leuke prijsje :D

SweetTooth schreef:

Die heb ik en ik heb er ook al botercreme meegemaakt. Gaat prima! Ben helemaal blij met mijn bosch  :D  :D

Met welk klopper mix je botercrem?

taartenbakstertje schreef:

ja ik vond hem best wel aantrekkelijk voor dat leuke prijsje :D

Daarom heb ik hem ook gekocht, ik vond de prijs erg aantrekkelijk,

9

lindaatje_41 schreef:
SweetTooth schreef:

Met "de andere klopper"; oftewel niet de ballonklopper en uiteraard niet de deeghaak.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

10

SweetTooth schreef:
lindaatje_41 schreef:
SweetTooth schreef:

Met "de andere klopper"; oftewel niet de ballonklopper en uiteraard niet de deeghaak.

dank je

11 Laatst bewerkt door Little Miss Viv (12-05-2012 17:25)

Ik heb vandaag ook de Bosch Mum 4405 besteld.
Las alleen maar goede reviews over deze machine en vond zojuist dit filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=NMjgTT8X … re=related

Kan niet wachten tot ik em in huis heb en dr mee aan de slag kan!!!

Meerdere mensen deze machine in huis? En nog steeds blij dr mee?

T leven is als n taart, t is aan jou wat je dr van maakt!