Onderwerp: ervaring met...
de BOSCH Multifunctionele robot MUM 4405 ik heb een filmpje op youtube gezien en daar ziet ie er erg multifunctioneel uit voor maar 60,99 euro iemand ervaring? --> botercreme en biscuit mix
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » ervaring met...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de BOSCH Multifunctionele robot MUM 4405 ik heb een filmpje op youtube gezien en daar ziet ie er erg multifunctioneel uit voor maar 60,99 euro iemand ervaring? --> botercreme en biscuit mix
Ik heb sinds afgelopen woensdag de bosch mum En ik ben er erg gelukkig mee, ik had hiervoor een handmixer.
Het weekend mijn biscuit taartje mee gemaakt..
Deze ging helemaal goed, 10 min gemixt en ik had een heel hoog en luchtig biscuit( zo had ik het met mijn handmixer nog nooit gehad), daardoor was die ook nog eens erg lekker .
Botercreme heb ik er nog niet mee gemixt, dus helaas kan ik je daar niets over vertellen.
Ik heb sinds afgelopen woensdag de bosch mum En ik ben er erg gelukkig mee, ik had hiervoor een handmixer.
Het weekend mijn biscuit taartje mee gemaakt..
Deze ging helemaal goed, 10 min gemixt en ik had een heel hoog en luchtig biscuit( zo had ik het met mijn handmixer nog nooit gehad), daardoor was die ook nog eens erg lekker .
Botercreme heb ik er nog niet mee gemixt, dus helaas kan ik je daar niets over vertellen.
Bedankt voor je review, ik wil het graag weten als je de botercréme hebt gemixt!
Ik zoek ook nog een fatsoenlijke mixer, ik wacht ook nog even op de botercreme review
Die heb ik en ik heb er ook al botercreme meegemaakt. Gaat prima! Ben helemaal blij met mijn bosch
ja ik vond hem best wel aantrekkelijk voor dat leuke prijsje
Die heb ik en ik heb er ook al botercreme meegemaakt. Gaat prima! Ben helemaal blij met mijn bosch
Met welk klopper mix je botercrem?
ja ik vond hem best wel aantrekkelijk voor dat leuke prijsje
Daarom heb ik hem ook gekocht, ik vond de prijs erg aantrekkelijk,
SweetTooth schreef:Die heb ik en ik heb er ook al botercreme meegemaakt. Gaat prima! Ben helemaal blij met mijn bosch
Met "de andere klopper"; oftewel niet de ballonklopper en uiteraard niet de deeghaak.
lindaatje_41 schreef:SweetTooth schreef:Die heb ik en ik heb er ook al botercreme meegemaakt. Gaat prima! Ben helemaal blij met mijn bosch
Met "de andere klopper"; oftewel niet de ballonklopper en uiteraard niet de deeghaak.
dank je
Ik heb vandaag ook de Bosch Mum 4405 besteld.
Las alleen maar goede reviews over deze machine en vond zojuist dit filmpje...
http://www.youtube.com/watch?v=NMjgTT8X … re=related
Kan niet wachten tot ik em in huis heb en dr mee aan de slag kan!!!
Meerdere mensen deze machine in huis? En nog steeds blij dr mee?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » ervaring met...