1 Laatst bewerkt door xDaphx (24-11-2011 17:25)

Onderwerp: Mixer??????

Hallo allemaal,

Mijn mixer heeft het vandaag begeven..  :nooo Hij kon het vele bakken blijkbaar niet aan...  :o  (Was ook een goedkoop ding!)
Nu ben ik dus snel op zoek naar een nieuwe, want de komende weken heb ik elke week wel een taart op bestelling en ga zelfs mijn 1e workshop geven! Dus ik wil ook wel gelijk een goede aanschaffen, maar het liefst niet boven de 150 euro...
Maar ik zie zoveel topics erover... Had veek over de kenwoord patissier gelezen...
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer...
Ik wil iniedergeval een mixer met spatdeksel, want als ik botercreme maak zit heel mijn keuken onder de poedersuiker..  :x Maar ik denk dat je voor biscuit geen spatdeksel mag gebruiken??

Dus welke raden jullie aan en waarom?  :Y

A balanced diet is chocolate in both hands. <3

2

Re: Mixer??????

Hij is al 36 keer bekeken, maar niemand geeft tips?  :nooo

A balanced diet is chocolate in both hands. <3

3 Laatst bewerkt door Jeje (24-11-2011 20:17)

Kan je niet helpen met advies, ik heb ook een goedkope van de Lidl, maar ik gebruik gewoon mijn spatdeksel met biscuitdeeg.

What doesn't kill you, makes you stronger

4

Ik gebruik bij biscuit een spatdeksel en een theedoek bij mijn KA. En bij de botercreme juist weer niet, als je dat heel zachtjes doet is dat niet nodig.
Maar ik heb verder geen tips...
Even de zoekfunctie gebruiken denk ik.

5

xdaphx A.S maandag hebben ze mixer bij Lidl voor 80 euro van merk Silver nog wat....Lijkt me mooi om tijdelijk mee doen en ondetussen sparen voor echte mixer...

Kenwood Pattisier is broertje van Kitchenaid...oftewel stuk goedkoper dan Kitchenaid zelf..Succes met uitzoeken

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

6

Hoi,

Ik heb een kenwood (kmix) niet de patissier. Ik ben er ontzettend blij mee! Hij heeft een spatdeksel en ben daar idd met mijn botercreme intens gelukkig mee.
Wat betreft de biscuit die mix ik ook altijd met de spatdeksel er op. Ik gebruik de mixer bijna elke dag.

Verder klop ik bijna alles met de kmixer behalve mijn slagroom daar gebruik ik de garde voor als het om genoeg slagroom gaat.
Voor kleine hoeveelheden gebruik ik nog steeds mijn handmixer van de hema, omdat kleine hoeveelheden niet haalbaar zijn in de kenwood.

Ik heb hem gekocht bij de megapool. Daar was de mixer toen het goedkoopst.

Al met al ben ik heel gelukkig met mijn mixer.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

groetjes

7

Hoi,

Heb afgelopen week de Clatronic KM 3323 aangeschaft via een internet aanbieding en ben er (zoals vele gebruikers op dit forum) zeer tevreden mee  :Y  :D  Het is een prachtig apparaat met 1000w aan vermogen. Bij neckermann.com te koop voor iets meer dan € 100,=

Suc6 met je keuze, groetekes Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!