Ik heb hem ook! Nou ja, ik had deze besteld en kreeg er eentje waar groot Bomann op de doos stond. Maar het is precies dezelfde (geen idee hoe dat nou zit).
Ben er echt enorm blij mee: alles wat ik er tot nu toe mee gemaakt/gemixt heb is helemaal goed geworden. Meringues, kapsels, cupcakes, botercreme, mbc en om te testen/proberen ook een keer een flink vloerbrood (toen wandelde hij wel bijna over het aanrecht heen, maar geen één keer gehaperd).
Voor kleine hoeveelheden (botercreme van minder dan een half pakje en biscuit met minder dan 2 eieren) gebruik ik nog mijn handmixer, maar verder gaat alles erin. Gisteravond heb ik een 30x30 kapsel gebakken (nou ja, 27,5x27,5 maar met de hoeveelheid van 30x30 zodat hij wat hoger zou worden): 10 eieren. Dat was wel echt de max... Het liep nog net niet over de klopper heen Maar wel nog steeds mooi luchtig beslag en het kapsel is prima gelukt: 8 cm hoog. Volgende keer hou ik 9 eieren als max aan denk ik, want toen ik hem na het mixen op de hoogste snelheid even op langzaam zette dook de klopper ineens onder het beslag
Maar goed, ik ben helemaal blij met mijn Tarzan (tja, Kennie heeft ook een naam, dan verdient die van ons er toch ook één )!
Kijk wel als je hem binnenkrijgt echt heel goed de verpakking na. Ik had die al bijna weggeknikkerd en hing al aan de telefoon met de klantenservice omdat ik de vlinderklopper en deeghaak miste. Die zitten dus verstopt in het piepschuim, aan de BUITENKANT (dus niet aan de binnenkant waar de mixer zit en waar je dus ook de rest verwacht). De dame van de klantenservice zei dat bijna iedereen dezelfde fout maakt en dat ze er nogal wat telefoontjes over krijgen...