Ik heb vanmiddag Herrie in de keuken gehaald. Letterlijk en figuurlijk dan. Scheelt toch best nog wat centjes in deze onzekere tijden.
Het meisje bij de Blokker moest hem van ver halen en kon de doos amper dragen maar ze hadden hem tenminste wel en dat is nogal eens anders bij de Blokker.
Maar wat een kabaal vergeleken met mijn handmixer zeg.
S'avonds laat nog een biscuitje mixen zal ik maar niet doen met Herman. Kan het helaas niet vergelijken met andere vergelijkbare modellen van Kenwood en K.A.
Tís even schrikken als je voor het eerst de vergrendelknop bediend, de kop vliegt omhoog Herman springt een gaatje in de lucht.
Voortaan dus even beetje tegenhouden.
Staat in de gebruiksaanwijzing dat je max 10 min mag mixen om oververhitting te voorkomen maar met de 11 min biscuitmix heeft Herman zijn kop nog aardig koel gehouden.
De garde vond ik net niet laag genoeg in de kom komen dus heb ik meteen een taartkarton precies op maat geknipt en in het gat gelegd waar de kom in vergrendeld. Vergrendeling gaat nog steeds goed maar nu staat de kom net iets hoger dus komt de garde net iets dieper.
Een verstelbare ashoogte zoals de Kenwood K-mix heeft heeft ie zo te zien niet maar taartkartonnetjes kunnen ook een hoop oplossen.
Omdat kleine hoeveelheden meestal kritisch zijn heb ik een mix gemaakt van 3 eieren en 198 gram mix en 20 ml water voor een verhoogde 18 cm springvorm.
Moest 1x het beslag van de kant af schrapen en heb hem totaal op max snelheid 8 min laten mixen en 3 min langzaam na gemixt.
Eerste indruk: Aardig wat herrie in de keuken maar dat daargelaten wel betaalbaar, mixt goed en voelt degelijk genoeg aan.
Verder nog geen ervaringen.
Als ik alles zo'n beetje geprobeerd heb schrijf ik wel een echte review voor dit forum.
Gr,
John.
Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.