Re: Ik heb hem..... de inventum cake pop maker
Nee alleen ronde bolletjes....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Ik heb hem..... de inventum cake pop maker
Nee alleen ronde bolletjes....
he ik breek even in wt leuk een cake pop maker
Ik vond de textuur van de gewone cakepops (vermalen biscuit met botercreme oid ook niet lekker en heb ze laatst gemaakt met vermalen oreo cookies vermengd met roomkaas en die waren veel beter te eten qua smaak en structuur
Ik heb hem ook gelijk besteld... Kan niet wachten tot ik hem binnen heb...
Ik wil deze ook graag hebben en zag dat ze ook bij de kijkshop te bestellen zijn, ik ga van de week eens even kijken of dat ook kan want we hebben nog freebees en dan kost het mij mooi niks.
Maar heb je er speciaal die cakepop mix nodig of kan het ook gewoon met biscuit of cupcakes mix...
Ik wil deze ook graag hebben en zag dat ze ook bij de kijkshop te bestellen zijn, ik ga van de week eens even kijken of dat ook kan want we hebben nog freebees en dan kost het mij mooi niks.
Maar heb je er speciaal die cakepop mix nodig of kan het ook gewoon met biscuit of cupcakes mix...
Ik zie hem niet bij de kijkshop? Wel de cupcake maker
Ik heb toevallig net vandaag de popcake maker binnen gekregen (besteld bij T&T) en er zit een mix bij wat volgens mij gewoon biscuitmix is.
Geeft een heel saaie smaak, maar eens verder proberen met mijn eigen recept voor cc's
Wel erg makkelijk in gebruik, soms krijg je inderdaad een randje (als je zoals ik de vorm te vol spuit )
De candy melts...die heb ik laatst al zitten vervloeken, werd ook niet vloeibaar, na de verpakking gelezen te hebben (had ik natuurlijk eerst moeten doen ) staat te lezen dat als je ze te warm maakt de structuur kan veranderen en dat kun je dan weer verhelpen door er een theelepel crisco door te doen.
Ook dat maar weer eens proberen!
Ik heb er funcakes mis voor cc in gedaan, ging prima
Yesssssssssssssss.....heb hem ook besteld
Bij Megapool . Hoop dat ik hem snel in huis heb
ik heb hem gister binnen gekregen ( besteld op de beurs) , meteen uitgeprobeert en het ging perfect
de wilton candy melts gaan de deur uit!
alleen nog maar de babycakes candy melts, die zijn al lekker vloeibaar, hoef je niets meer aan te doen!
Hallo dames,
Crisco heb ik ook geprobeerd maar daar werd het niet veel beter van ik heb gelukkig nog geen last van het schiften gehad.
Zou volgende keer nogmaals crisco proberen, misschien dat het nu anders wordt. Heb er nu natuurlijk wat meer ervaring mee dan toen.
Ik heb ook crisco gebruikt. Als het niet dunner wordt gewoon nog een beetje toevoegen! bij mij ging het prima!
Hallo,
Vandaag met crisco gedaan en ging idd ook prima....
Groetjes Simone
Ik heb overigens ook net de cakepopmaker gekocht bij Cook & Co in groningen! de vrouw in de winkel zei tegen de andere verkoopster; ik denk dat we er vandaag nog door komen!
Er stonden er nog 5! Ze zullen dus wel de deur uitvliegen!
Ik heb er in ieder geval eentje!
Wel jammer dat ze geen stokjes verkopen . Die moet ik dus nog ergens anders gaan scoren! Er zitten wel een aantal bij de doos in, evenals een superhandige houder! ook blij mee! Tis dus het geld wel waard!
Oooh nu zijn ze er wel te koop? Ik was er vrijdag geweest en toen verkochten ze ze alleen via de site. Zaterdag dus daar 1 opgehaald die ik via de site besteld had. Even met de verkoopster gepraat en gevraagd waarom ze ze niet in de winkel verkochten, ik zei dat ze ze zo kwijt zouden zijn. Maar dat mocht niet het kon alleen via de site, vonden zij zelf ook wat raar hoor....
Maar goed nu dus wel daar te koop....
Veel plezier ermee
ik heb hem ook
Alleen een vraagje, heeft de deksel bij jullie ook wat speling? Dat als je hem sluit je hem nog heen en weer kan bewegen?
ik heb hem ook
Alleen een vraagje, heeft de deksel bij jullie ook wat speling? Dat als je hem sluit je hem nog heen en weer kan bewegen?
De deksel heeft bij mij ook wat speling... Ik heb al een lading cakepops gemaakt met chocolade biscuit, maar je moet er dan wel op letten om de deksel recht erop te doen.
Als iedereeen er zo goeds over praat, ga ik hem ook halen. Gelukkig hebben ze hem hier in belgië ook al!!!
Dan moet ik extra kosten doen voor verzending!!!
ja, ik heb hem ook, vanmorgen gebeld of ze hem ook al in de winkel hadden of ik hem moest bestellen maar ze hadden hem gewoon.
ben nu bezig, balletjes gingen goed met ccmix nu nog decoreren.
stokjes kun je overigens ook bij cookandco kopen, misschien moet je ze dan wel bestellen via de site eerst (kun je dan afhalen in de winkel) ze hadden ze nu ook niet op voorraad, gelukkig zit er een startsetje bij.
ik ga hem straks halen, heb ook juist gebeld, kan hem zo afhalen . Ik heb ze bij hetzoetemagazijntje gevonden!! Dan kan ik mij nog eens amuseren van't weekend!! De kindjes zullen blij zijn!!
Ik heb het geprobeerd met cake beslag en dat ging prima !!
Ja inderdaad, bij het zoete magazijntje in Zonhoven hebben ze ze ook te koop!!!!!
Je kan ze afhalen of via de webshop bestellen en uitstekende service!!!
De cupcake maker is ook bij mediamarkt te koop. Ik heb hem gehaald. Ik ga het morgen proberen. Alleen gaat witte chocolade met crisco ook goed? Ik heb geen candymelts in huis.
Klinkt enthousiast allemaal! Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat kost het apparaat?
Klinkt enthousiast allemaal! Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat kost het apparaat?
Hij kost 29,95 (incl. vorkje, 50 lolliestokjes en rekje). Heb 'm vandaag ook gekregen en vind 'm helemaal super! Ik heb gewoon de CC-mix van Funcakes gebruikt (200 gr. mix, 100 gr. boter en 2 eieren) en daarmee kreeg ik 24 cakepops, ging prima en smaakte ook lekker. Ik heb ze wel maar zo'n max. 3,5 minuut laten zitten en niet het aantal voorgeschreven minuten.
Daarna versierd en ook dat ging perfect, wat een verschil met die handgedraaide dingen zeg, nu is er slechts 1 van m'n stokje gevallen en heb ik mooie, strakke cakepops!
Aanrader!
hallo allemaal,
ik heb na lang wachten ook eindelijk m'n popcake maker in huis!
ben hem op het moment aan het uitproberen!
ik heb het recept genomen uit het boekje, voor chocolade popcakes..
ik haal nu net de 4e lichting eruit, maar de bovenkant blijft misvormd! het worden geen mooie balletjes...
jullie spreken er zo te zien allemaal met veel lof over, dus misschien doe ik iets verkeerd?? het enige wat ik niet in het beslag heb gedaan is zuiveringszout, dat kon ik nergens vinden..
dus mijn vraag is hoe jullie bolletjes er aan de bovenkant uitzien??!!! en wat voor beslag wel goed werkt!
alvast bedankt!
@ artemis, het zuiveringszout (of bi-carbonaat) is een soort rijsmiddel dat ervoor zorgt dat je beslag tijdens het bakken omhoog komt, ik heb het gevonden bij de reform winkel.
omdat je dit er niet bij hebt gedaan komt je beslag waarschijnlijk niet genoeg omhoog en raakt dan de bovenste plaat niet.
Je zou ook een recept kunnen zoeken met zelfrijzend bakmeel, ik heb het recept van cupcakes gebruikt, ging prima met mooie ronde balletjes!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Ik heb hem..... de inventum cake pop maker