en dan staat er nog niet eens "FEEDBACK" bij je topic!!
ink !
trek je het commentaar van de mensen niet aan maar zie het als leermomenten....... tis niks persoonlijks.....ze bedoelen het goed....
ik ben net zo impulsief als jij..... want zo ingewikkeld is het allemaal niet.....je hebt waarschijlijk gedacht " dat zijn gewoon wat meer taarten en meer werk" zo zou ik ht ook zien..........ik ehb gisteren ook mijn 1e "stapel" afgeleverd....... die zweette ook als een gek...maar weet je das ook een beetje het weer 
ik zou net zo impulsief een taart in mekaar draaien voor een ander als die het zouden vragen zo ook een trouwtaart......dus laat je niet ontmoedigen......... je weet nu in ieder geval wat ermis gegaan kan zijn.....
we zijn gelukkig niet allemaal perfect en volgens het boekje..
ik vind het heel stoer van je dat je die taart gewoon hebt afgeleverd en hier durft te showen.........het ontwerp is erg leuk alleen onwijs jammer van het smelten....
durf t wedden dat anderen met een zwetende /smeltende tart niet eens een foto zouden plaatsen hier...
koppie op meid !! fijne vakantie !!
Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh