Onderwerp: Welke Kenwood?
Hoi allemaal,
Wegens het bijna overlijden van mijn handmixer gaan we nu toch maar voor de planeetmixer. Heb via de zoek al verschillende artikelen bekeken, maar iedereen heeft het over zijn Kennie, maar zegt er over het algemeen niet bij welke kennie ze hebben.
Dus hierbij: welke kennie hebben jullie en wat zijn de ervaringen?
Ik twijfel tussen een Kenwood Pattisier, Een kenwood mx266, Kenwood Chef/Major of een Kitchenaid. Extra hulpstukken bij de mx266 zijn leuk (mits ze ook werken) Vooral mijn vriend ziet daar potentie in met koken, mij gaat het vooral om de mixkwaliteiten.
Dit lees ik over de apparaten:
Pattisier: Ik lees dat hij fijn is, niet veel lawaai maakt, maar als minpunt dat hij de bodem niet goed meeneemt...
Mx266: Lawaaierig, wel fijne machine. Heb ook ergens gelezen over toch te warm worden en kapotte tandwielen van plastic
Major: niet erg mooi om te zijn vind ik, wel heel degelijke machine. Veel geluid. Heeft wat meer vermogen
Kitchenaid: superdegelijk, niet veel geluid, maar DUUR. Extra accesoires ook erg prijzig.
Graag hoor ik wat jullie hebben, hoe lang hij al dienst doet en of jullie tevreden zijn. Mijn twijfelpunten zijn nu nog prijs/kwaliteit en degelijkheid. Kitchenaid weet ik zeker dat ik die voor mijn leven lang heb, maar hoe is dat met Kenwood? Die prijs is veel beter nl.
Bedankt voor de antwoorden alvast. Ik hoop dat ik met jullie hulp de knoop kan doorhakken
Groetjes Karin