26

Re: moederdag kadootje (keukenmachine) maar welke???

@anje
Je kunt hem via de site bestellen, maar als er in de garantie iets is, moet je hem op eigen kosten opsturen. Als er een winkel in de buurt zit bij je kan je via hun bestellen en loopt de garantie via de winkel.
Ik weet niet of je dit al wist.
Succes ermee.
Ik ben bijna overstag, ook ik wil de rode

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

27

Hoi mamski,

Lees nu pas je berichtje. Ik heb hem via de site besteld. Wist het niet van de garantie  :nooo

Maar ik heb gisteren gekregen en gelijk maar een taartbodem gebakken. Geweldig zeg!!!!!!!!!!!!!!!! :Y

Zo meteen even botercreme maken kijken hoe dat gaat.

Gr Anje

28

ik heb hem ook via de site besteld hoor :thumb:
en wat blijf ik blij met mijn kennie, gisteren 3x mix voor 20cm er ingemikt en wow nu een keer met 10 minuten klaar :Y  ipv 3x 10 min :s
en ook nog mooie hoge biscuits :thumb:

succes met je bc

29

Ooohh wat jammer!!
Ben sinds een week of twee ook op zoek naar een nieuwe mixer aangezien mijn oude het niet meer voor elkaar krijgt.. Heb een handmixertje van 15 euro, toen gekocht voor de uitzet maar inmiddels na een paar jaar taartengekte is het arme beestje echt helemaal invalide..
Nu dus inderdaad verdwaald in het woud van mixers.. Mennnnn wat een verschil is er zeg in die dingen!
Nu is mijn oog al lange tijd gevallen op de Kenwood mx275 omdat ik die net als velen zo ontzettend mooi vind alleen.. de prijs is voor mij best een barrière. Ik hoor van iedereen dat het een geweldig apparaat is en een verademing om in de keuken te hebben staan, dus het geld meer dan waard. En vergeleken met bv. een KitchenAid zijn de kennies nog goedkoop.
Maar ja van een studentenbudget is het toch een hele beslissing hoor!
Maar ik lees hier nu dus net dat ie in mei bij S&F 149 euro was terwijl hij er nu al weer op staat voor 179  :s  :s  :s Wat een aftrekkerij!
Tja was ik nu maar eerder op zoek gegaan he.
Heeft iemand nog een tip waar ik deze misschien toch voor de 149 euro kan krijgen die hij eerst was??

Groetjes
Sharona

30

Taartduo,
gewoon nog even wachten want bij S&F is de prijs zo weer veranderd, gewoon elke week even kijken. Als je een winkel in de buurt hebt, ga hem dan daar bestellen dan loopt je garantie ook via de winkel en hoef je het apparaat niet zelf op te sturen als er iets mis is, de porto is dan nl voor jou.
Veel succes

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

31

Mamski,
Heel erg bedankt voor de tip!

32

Op mp staat er ook regelmatig één te koop, gewoon elke dag even kijken.
Succes.

33

Ik twijfelde ook lang over welke ik nu zou kopen.
Ik vond dat mijn keukenrobot meer moest kunnen dan mixen alleen. En besloot dus om verder te sparen en mijn handmixer te gebruiken tot hij uit elkaar viel  :lol:
Het ging dus tussen de kitchenaid, kennie major of chef.
Mijn ventje kwam vorige week thuis met de major  :Y
Er zit een blender en rasp en snij opzetstuk bij en verder kan je er ook een ijsmaker, pastamaker, vleeshakker,... bij kopen. Ik weet dus meteen wat ik voor de volgende verjaardagen kan vragen :-)
Hij kost wel meer maar je spaart de aankoop van allerlei andere toestellen uit. Hij staat mooi op mijn aanrecht en werkt super fijn.