Onderwerp: Foodprinter IP3600 of IP4700 en waar??
Hoi medetaartenbaksters,
Ik ben me erin aan het verdiepen om toch ook een foodprinter aan te schaffen.
Nou heb ik op internet en hier op het forum al uitgebreid gezocht en gelezen maar nog weet ik niet wat nu precies te doen.
Het is allemaal nogal wisselend.
Daarom denk ik, ik maak toch ook nog een topic aan met daarin (hopelijk) een verzameling van alle topics over dit onderwerp.
Dus, daar komt ie:
1: Wat te kiezen? De 3600 of de 4700 en waarom? Ik krijg de indruk dat de 4700 scherper print, maar velen hebben toch ook de 3600 volgens mij en hoe bevalt die dan?
2. Waar te bestellen? Ik lees veel over Bouwhuis en/of Cakeart (dezelfde geloof ik al heeft Cakeart de 4700 weer niet en Bouwhuis een leuke aanbieding heeft voor de 3600).
Maar ik lees ook veel dat je ze in elke willekeurige winkel kunt kopen als je maar de speciale cartridges en sheets gebruikt. Dat zou mooi zijn, want in diverse winkels is ie een stuk goedkoper. Maar er wordt ook wisselend gesproken over eventuele aanpassingen die gedaan zouden zijn door Bouwhuis/Cakeart, maar nergens een echte uitleg daarover.
3. Overige tips en adviezen ook van harte welkom!
Ik hoop op veel reacties, daar zullen velen met mij die dit ook overwegen vast heel blij mee zijn.
Alvast bedankt!
gr. Bianca
Voor leuke, lekkere en originele taarten!