1

Onderwerp: prive mailtjes aan de moderator die via de topic worden beantwoord

Belachelijk en heel onprofessioneel.....

Geef in het kort waarom je dit bericht onder onze aandacht brengt. hiermee plaats je GEEN bericht in het topic! Alleen moderaters lezen dit bericht!

dit staat er boven als je een meding maakt aan de moderator maar klopt helemaal niks van

en deze topic werd wel verwijderd, vreemd.

de topic die ik graag verwijderd wil werd niet verwijderd maar publiekelijk beantwoord in de benoemde topic zelf

Re: prive mailtjes aan de moderator die via de topic worden beantwoord

misschien is het het tijdstip, maar ik snap er niks van... :think:

3

Ik zal even een copy/paste uit het andere topic doen van mijn antwoord aan jou, misschien dat het dan wat duidelijker wordt:

Ik begrijp het niet zo goed; ik leg uit dat het melden van een topic niet hetzelfde is als het sturen van een privé-mail. De werking van een melding is, het topic bij de moderators onder de aandacht brengen; vaak grijpen we dan in, maar niet altijd. In dit geval volgen we niet de melding op.  Dan is het over het algemeen prettig voor degene die meldt, dat wij toelichten waarom dat zo is.

Omdat een melding ook effect heeft op anderen die in hetzelfde topic reageren, doen wij dat ook wel eens in het topic zelf. Ik zie geen enkele reden waarom dat raar is.

Meldingen kunnen wij trouwens niet beantwoorden; mails die rechtstreeks of via de forummailer worden verstuurd, kunnen we uiteraard wel beantwoorden. Die vallen dan ook onder privé-mail, iets wat we uiteraard niet openbaar maken.

Ik hoop dat je het nu beter begrijpt?

Het vetgedrukte slaat op het feit dat er veel mensen zijn die op een topic antwoorden via het 'Melden'-linkje en dan denken antwoord te geven in een topic. Jij legt het precies andersom uit, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan.

We bedanken leden die een topic melden ook wel eens publiekelijk; melden kun je echt niet vergelijken met privé-mail.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Oh, en ik wel best het gesprek hier met je aan gaan hoor, maar stel dan wel voor dat je het op een normale toon blijft doen.

5

Ik denk dat ze dan eerst even flink moet afkoelen..... ;)

(En als ik dan nog een naamsuggestie mag doen: www.cooldowncake.nl)

annick67 schreef:

:rolleyes:

7

annick67 schreef:

whahahaha Goed idee Annick!

(hoe ist trouwens met je (beetje OT ;) )

Groetjes Jeannette

8

DroomTaartjes schreef:
annick67 schreef:

:rolleyes:

Ik doe nog maar eens een poging: hierom is het dus van belang dat we wat meer van je weten!!! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Marianne schreef:

Oh, en ik wel best het gesprek hier met je aan gaan hoor, maar stel dan wel voor dat je het op een normale toon blijft doen.

Doe ik het dan op een abnormale toon?

waarom verwijder je mijn vorige topic hierover dan wel zonder enige melding of bla bla bla....

ik vind het gewoon heeelll krom! je verwijderd de topic niet die ik verwijderd wil hebben en de topic die hier aangemaakt had verwijder je weer zonder enige melding!

he t lijkt erop dat je gewoon voor eigen belang de ene wel en andere niet verwijderd

Ik zal dan wel blond zijn, maar als je het allemaal prive wilt houden, waarom open je dan dit topic :s

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

11

Lieve dames, ik snap best dat de verleiding énorm is, maar ik zit aan mijn slotjes-taks vandaag. Dus  :shh:

12 Laatst bewerkt door DroomTaartjes (20-02-2011 22:54)

zo te merken vervele veel leden zich hier enorm dat ze mij van ene onderwerp naar andere onderwerp volgen :x

13

Ik vind het eigenlijk wel een leuke naam.... (echt :o).

Maar DroomTaartjes........ relax, take a chill pill en get over it. Life is shit, shit happens...... zoiets.... :lol:

Gewoon zelf een naam verzinnen, die komt waarschijnlijk midden in de nacht tot je......... geduld, wachten, dan komt het écht goed.

Maar je niet meer hier druk om maken, zonde van je tijd/energie en volkomen overbodig ook......

14

www.verveeltaartjes.nl?

www.naredroomtaartjes.nl?

www.brutaletaartjes.nl?

Jacqueline

Piece of Cake schreef:

Ik zal dan wel blond zijn, maar als je het allemaal prive wilt houden, waarom open je dan dit topic :s

wie zegt dat ik het prive wil houden?

vind de moderator gewoon fout te werk gaat ;)

16 Laatst bewerkt door DroomTaartjes (20-02-2011 22:57)

hahhaah jij bent zeker de leukste thuis hoe heet jou taartjes?

sorryikhebgeenleventaartjes?

17

Zowel om Marianne niet gek te maken, alsook omdat TS duidelijk niet uit is om serieuze oplossingen voor haar probleem laat ik het hier maar bij. Succes kan ik je inmiddels niet meer wensen, wel heel veel relativeringsvermogen, dat kun je denk ik beter gebruiken :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

18

DroomTaartjes schreef:
Marianne schreef:

Doe ik het dan op een abnormale toon?

Ja.

waarom verwijder je mijn vorige topic hierover dan wel zonder enige melding of bla bla bla....

Die heb ik niet verwijderd. Als je iets langer had gelezen hier voor je gelijk ging roepen, had je gezien dat we hier een modereer-team hebben van 4 personen. Terwijl ik in het ene topic jou uit aan het leggen was wat het verschil is tussen melden en privé mail, heeft een collega-mod jouw topic verwijderd. Zij wilde gaan reageren op je, maar zag dat ik al bij het topic betrokken was en vond dat dus logischerwijs niet nodig.

ik vind het gewoon heeelll krom! je verwijderd de topic niet die ik verwijderd wil hebben en de topic die hier aangemaakt had verwijder je weer zonder enige melding!

he t lijkt erop dat je gewoon voor eigen belang de ene wel en andere niet verwijderd

Dat is dus niet krom; als jij mij gewoon had gemaild ipv dat je een topic opent, had je direct antwoord gehad. Daarom hebben wij ook in de regels staan:

Vragen die naar aanleiding hiervan ontstaan, stel je via de mail aan desbetreffende mod of admin. Dit kan via de email-link onder hun naam. Er wordt over het modereren of sluiten van een topic geen discussie op het forum zelf aangegaan.

Dat ik dat hier wel doe, is bedoeld om het jou èn anderen die betrokken zijn bij je topics uit te leggen.

19

DroomTaartjes schreef:

zo te merken vervele veel leden zich hier enorm dat ze mij van ene onderwerp naar andere onderwerp volgen :x

Ja precies, we zitten allemaal dringend om een lolletje verlegen omdat we verder niks zinnigs te doen hebben..... :lol:

Dus volgen we topics van mensen die in herhaling vallen en/of zichzelf een beetje uit de (taart)bocht laten vliegen........

Succes DroomTaartjes! Waarmee? Om te beginnen met anger management...... daarná met www.cooldowncake.nl

(En nu probeer ik op te houden.... ik ga even op mijn handen zitten.)

20

DroomTaartjes schreef:

Als laatste tip van de maand voor je..... een cursus Nederlands. Als je een site opzet en die staat net zo vol (taal- en/of taart-)fouten als je berichten hier zal het niet snel goed komen........

Typfouten is wat anders, die maakt iedereen. Taalfouten daarentegen niet.....

@ Annick...ssstttttt ;)

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

annick67 schreef:
DroomTaartjes schreef:

Als laatste tip van de maand voor je..... een cursus Nederlands. Als je een site opzet en die staat net zo vol (taal- en/of taart-)fouten als je berichten hier zal het niet snel goed komen........

Typfouten is wat anders, die maakt iedereen. Taalfouten daarentegen niet.....

zoiets noemen ze sneltypen en ik ben gewoon nederlandse!!!

23

Ok, mijn slotjestaks is nog niet bereikt ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

24

Potjandorie Jozien, ik wilde net TS de gelegenheid bieden haar excuses aan te bieden... nou weet je wat, mag ze dat voor één keer via een melding doen  *D