Ik zal even een copy/paste uit het andere topic doen van mijn antwoord aan jou, misschien dat het dan wat duidelijker wordt:
Ik begrijp het niet zo goed; ik leg uit dat het melden van een topic niet hetzelfde is als het sturen van een privé-mail. De werking van een melding is, het topic bij de moderators onder de aandacht brengen; vaak grijpen we dan in, maar niet altijd. In dit geval volgen we niet de melding op. Dan is het over het algemeen prettig voor degene die meldt, dat wij toelichten waarom dat zo is.
Omdat een melding ook effect heeft op anderen die in hetzelfde topic reageren, doen wij dat ook wel eens in het topic zelf. Ik zie geen enkele reden waarom dat raar is.
Meldingen kunnen wij trouwens niet beantwoorden; mails die rechtstreeks of via de forummailer worden verstuurd, kunnen we uiteraard wel beantwoorden. Die vallen dan ook onder privé-mail, iets wat we uiteraard niet openbaar maken.
Ik hoop dat je het nu beter begrijpt?
Het vetgedrukte slaat op het feit dat er veel mensen zijn die op een topic antwoorden via het 'Melden'-linkje en dan denken antwoord te geven in een topic. Jij legt het precies andersom uit, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan.
We bedanken leden die een topic melden ook wel eens publiekelijk; melden kun je echt niet vergelijken met privé-mail.
Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag