Onderwerp: Welkomsttekst koppelen aan de gebruikerslijst
Hoi Marianne,
Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum en heb een idee. Ik weet niet of je er blij mee bent want om het te doen zal het heel wat tijd kosten, vrees ik. Als je het wat vind kun je het misschien ook doen vanaf een bepaalde ingangsdatum.
Mijn idee is om dat als iemand lid wordt, zich voorsteld (wellicht er een verplichtingseis van maken) vind ik wel zo netjes dat je je even netjes voorstelt. En deze tekst weet te koppelen aan de gebruikerslijst.
Het voordeel hiervan is, is dat als je nieuw bent (zoals ik) en heen en weer mailt met leden dat je even in de gebruikerstekst hun welkomstekst kunt lezen zodat je weet met wie je mailt/forumt. Op die manier hoeft er ook geen overbodige informatie verstrekt te worden over wie ze zijn (want dat kun je immers zelf opzoeken). Kijk mensen die al vanaf het begin meedraaien kennen denk ik de meeste wel maar ik vond het een handige tip). Ik zou zeggen als je het wat vind, doe er je voordeel mee.
Groetjes Limbo.
P.s. Als je eenmaal bij bent is het van ieder nieuw lid even de welkomsttekst koppelen bij de gebruikerstekst. Misschien zie ik het te simpel dan hoor ik dat graag.