1

Onderwerp: Welkomsttekst koppelen aan de gebruikerslijst

Hoi Marianne,

Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum en heb een idee. Ik weet niet of je er blij mee bent want om het te doen zal het heel wat tijd kosten, vrees ik. Als je het wat vind kun je het misschien ook doen vanaf een bepaalde ingangsdatum.

Mijn idee is om dat als iemand lid wordt, zich voorsteld (wellicht er een verplichtingseis van maken) vind ik wel zo netjes dat je je even netjes voorstelt. En deze tekst weet te koppelen aan de gebruikerslijst.

Het voordeel hiervan is, is dat als je nieuw bent (zoals ik) en heen en weer mailt met leden dat je even in de gebruikerstekst hun welkomstekst kunt lezen zodat je weet met wie je mailt/forumt. Op die manier hoeft er ook geen overbodige informatie verstrekt te worden over wie ze zijn (want dat kun je immers zelf opzoeken). Kijk mensen die al vanaf het begin meedraaien kennen denk ik de meeste wel maar ik vond het een handige tip). Ik zou zeggen als je het wat vind, doe er je voordeel mee.

Groetjes Limbo.

P.s. Als je eenmaal bij bent is het van ieder nieuw lid even de welkomsttekst koppelen bij de gebruikerstekst. Misschien zie ik het te simpel dan hoor ik dat graag.

2

Re: Welkomsttekst koppelen aan de gebruikerslijst

Klinkt op zich leuk, maar (die voelde je vast al aankomen ;))..

Je kunt door op de naam van een gebruiker te klikken, de topics van die gebruiker terug vinden. Dan ga je naar de eerste pagina en ziet daar meestal wel een topic in 'Ons kent ons' staan. Je kunt het dus zelf zo terug vinden.

De tweede maar is, dat voorstellen netjes en leuk is, maar ik het niet verplicht wil maken.

De derde maar is, dat ik eigenlijk programmeertechnisch niet héél veel tijd wil steken in ontwikkelingen van deze forumsoftware. Ik wil het wel onderhouden uiteraard, maar ik wil tzt nieuwe software en daar steek ik dan liever de tijd in. Dus helaas, geen nieuwe ontwikkelingen op dit vlak die veel programmeerwerk vragen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Welkomsttekst koppelen aan de gebruikerslijst

Hoi Marianne,

Bedankt voor je reactie,

Limbo