1

Onderwerp: zoekfunctie

Ik weet niet wat ik fout doe maar telkens als ik in de zoekfunctie iets intyp vind hij niks!!!!!

Hoe kan dit nou?

Groetjes, Tamara

2

Re: zoekfunctie

selecteer je ooj een van de cattegorien onderin??? er staat een uitleg bij..

dit soort vragen over de site, horen in de rubriek 'over de site'

[move]--> daarheen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik krijg ook steeds geen resultaten bij mijn zoekacties, ik krijg dan dit te zien:"Insane query. Aborting"

wat heb ik gedaan: ingetypt bij zoekopdracht: 40 jaar
en alle show offs aangevinkt.

en dan: helemaal niks, klopt dat?

5

40 jaar lukt niet; 40 wordt genegeerd omdat het minder dan 3 letters is, jaar zal een woord zijn dat te vaak voorkomt waardoor de database het aantal resultaten niet aan kan (insane = gek, query = zoekopdracht).

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ik heb ook vaak als ik iets zoek bijv Icing doe ik Ici en zegt ook dat niet gevonden word....Dus volgens mij werk zoekmachine niet naar behoren...... :think:  :think:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

7 Laatst bewerkt door Karin09 (07-02-2011 22:58)

dan is je opdracht niet specifiek genoeg..en komen er teveel resulten.........probeer eens meer zoekwoorden of minder rubrieken of probeer via google:
deleukstetaarten.nl 40 jaar als zoekopdracht in te geven...........en dan eventueel naar afbeeldingen te klikken als je alleen plaatjes wilt zien.

8

Zoekmachine werkt prima, maar heeft ene lichte beperking.
Allereerst kan-ie niet zoeken op minder dan 3 letters. Dat vind ik niet zo raar. En als je op ici zoekt, snap ik ook wel dat-ie dat niet vindt. Als je het als onderdeel van icing bedoelt, moet je er een asterisk (= sterretje) bij zetten, zo dus: ici*

Ook vindt het databeest het dus niet prettig als je zoekt op uitermate voor de hand liggende woorden als botercreme en biscuit; dan heeft-ie zoveel resultaten dat-ie je insane (=gek) vindt.

Verfijnen is het toverwoord.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Oké, is me duidelijk. Bedankt voor het antwoord. Ik ga het anders proberen.