Onderwerp: zoekfunctie
Ik weet niet wat ik fout doe maar telkens als ik in de zoekfunctie iets intyp vind hij niks!!!!!
Hoe kan dit nou?
Groetjes, Tamara
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » zoekfunctie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet niet wat ik fout doe maar telkens als ik in de zoekfunctie iets intyp vind hij niks!!!!!
Hoe kan dit nou?
Groetjes, Tamara
selecteer je ooj een van de cattegorien onderin??? er staat een uitleg bij..
dit soort vragen over de site, horen in de rubriek 'over de site'
[move]--> daarheen
Ik krijg ook steeds geen resultaten bij mijn zoekacties, ik krijg dan dit te zien:"Insane query. Aborting"
wat heb ik gedaan: ingetypt bij zoekopdracht: 40 jaar
en alle show offs aangevinkt.
en dan: helemaal niks, klopt dat?
40 jaar lukt niet; 40 wordt genegeerd omdat het minder dan 3 letters is, jaar zal een woord zijn dat te vaak voorkomt waardoor de database het aantal resultaten niet aan kan (insane = gek, query = zoekopdracht).
Ik heb ook vaak als ik iets zoek bijv Icing doe ik Ici en zegt ook dat niet gevonden word....Dus volgens mij werk zoekmachine niet naar behoren......
dan is je opdracht niet specifiek genoeg..en komen er teveel resulten.........probeer eens meer zoekwoorden of minder rubrieken of probeer via google:
deleukstetaarten.nl 40 jaar als zoekopdracht in te geven...........en dan eventueel naar afbeeldingen te klikken als je alleen plaatjes wilt zien.
Zoekmachine werkt prima, maar heeft ene lichte beperking.
Allereerst kan-ie niet zoeken op minder dan 3 letters. Dat vind ik niet zo raar. En als je op ici zoekt, snap ik ook wel dat-ie dat niet vindt. Als je het als onderdeel van icing bedoelt, moet je er een asterisk (= sterretje) bij zetten, zo dus: ici*
Ook vindt het databeest het dus niet prettig als je zoekt op uitermate voor de hand liggende woorden als botercreme en biscuit; dan heeft-ie zoveel resultaten dat-ie je insane (=gek) vindt.
Verfijnen is het toverwoord.
Oké, is me duidelijk. Bedankt voor het antwoord. Ik ga het anders proberen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » zoekfunctie