26

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Je koopt geen mallen maar cardriges, (een soort floppydiscs) en ja die zijn steeds opnieuw te gebruiken..

Om het het beste te snappen kun je beter wat demonstratie filmpjes bekijken op youtube

Alle cardridges die in de US te verkrijgen zijn, zijn hier ook gewoon te koop

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

27

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Bommeltje schreef:
gerubo schreef:

ik heb de cricut in amerika besteld,verzendkosten was 73 euro.
plus nog eens 54 euro aan de postbode moeten betalen dat waren invoerrechten.dus als de mogelijkheid er is zou ik hem zelf meenemen.

groetjes gerry

Als je dan rond de 400 dollar hebt moeten betalen voor je Cricut ben je zo dus een stuk duurder uit dan dat je hem gewoon hier in NL koop..  :s

Ik heb de mijne hier in NL gekocht voor 375 euro..

ik heb 190 dollar betaald omgerekend 150 euro ik had ook nog 2 snij matten erbij gekocht kosten maar 9 euro per twee.

28

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Maar 190 dollar.. ik ga er vanuit dat je dan de cricut cake mini hebt..

In amerika zijn de gewone cricut cakes overal $399, soms wel dat je er nog een extra cardridge hebt..  (bundle wordt die aanbieding dan genoemd en in het verleden is die er voor $359 geweest)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

29

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Wij hebben hier het e.a. bekeken en zijn het e.a. nagegaan.
Opsturen is duur, dus we gaan ervoor dat mijn hubbie hem meeneemt in zijn koffer. Mijn zussie gaat haar koffer opmeten en anders heb ik nog lieve taartdinnetjes van wie ik een koffer kan lenen.

Mijn hubbie gaat heel misschien half mei weer naar Amerika dan kan ik eventueel nog meer accessoires mee laten nemen.
Eerst maar eens het appartaat.

De SCAL software die je ervoor kun downloaden heeft hij al op zijn pc gezet.

Nu maar hopen dat het lukt en ik strakkies ook een Cricut heb.

Bedankt voor jullie info  :Y

Groetjes Gerlinde

30

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Bommeltje schreef:

Maar 190 dollar.. ik ga er vanuit dat je dan de cricut cake mini hebt..

In amerika zijn de gewone cricut cakes overal $399, soms wel dat je er nog een extra cardridge hebt..  (bundle wordt die aanbieding dan genoemd en in het verleden is die er voor $359 geweest)

nee ik heb echt de groote ik heb hem bij www.cricutmachine.com besteld daar zijn ook de cardridges heel goedkoop.

groetjes gerry

31

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Dat is idd een prima prijs Gerry! Ik ga nu weer twijfelen tussen een Cardridge bundle bij die site.. of SCAL  :rolleyes:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

32

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

hoi,ik heb de cricut meegenomen in mijn koffer,nieuw gekocht voor $200 dollar ( 150 euro ),geen invoerrechten betaald,en dat was niet de mini .
Heb hem in de doos in mijn koffer gehad gaat prima,geen softkoffer gebruiken,in de doos zit hij goed beschermd.

Groetjes Ria123

33

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Bommeltje schreef:

Maar 190 dollar.. ik ga er vanuit dat je dan de cricut cake mini hebt..

In amerika zijn de gewone cricut cakes overal $399, soms wel dat je er nog een extra cardridge hebt..  (bundle wordt die aanbieding dan genoemd en in het verleden is die er voor $359 geweest)

http://i81.photobucket.com/albums/j234/Lindarutten/18012011141.jpg

Zoals je kan zien het is het de gewone cricut cake en niet de mini. Als je maar goed zoekt op internet dan vindt je alles. En het was zeker een goede prijs  :Y .Ik heb er zelfs de elegant cake cartridge erbij gekregen en natuurlijk de basic cake.

34

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

haha.. ik had al geantwoord Gerry :) En idd via die site is hij echt super goedkoop..

Ik was nog steeds blij (ehm.. ben nog steeds blij haha) met de prijs die ik betaald heb...

Sommigen hier weten dat ik niet zo'n goede ervaring heb met het aan laten komen van zendingen vanuit de US  :rolleyes:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

35

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Je bent even een paar weken niet op het forum en hup, een rubriek erbij. Leuk.

Nou hier een ervaringsdeskundige  :P

Ik heb de CC in Amerika gekocht bij Jo-Ann en heb hem uit de doos gehaald en toen in de koffer. Anders  ging het bij mij echt niet passen. Maar dat komt ook vanwegde de rest van de zooi die we gekocht hadden. Ik heb zo'n harde Samsonite koffer, van vroeger  :) Het 'gewone' formaat.

Maar helemaal blij dat ik toch gedaan heb.

En 199,= bij Jo-Ann nu op dit moment is inderdaad achterlijk goedkoop zeg  :Y

Ik had ook een aanbieding maar die was toch nog 299,=

36

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Ik zou toch nog een set matjes meenemen. Dat is toch super handig om te hebben, kost bijna niets en weegt ook bijna niets. En voor 9 dollar is het ook geen geld als je al een cricut gekocht hebt. Ik snijd wel eens verschillende kleuren en dan rol ik de ene kleur uit en gaat die met mat in de vriezer. Ondertussen snijd ik op de mat die ik al eerder in de vriezer gedaan heb.

37

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Bommeltje schreef:

Dat is idd een prima prijs Gerry! Ik ga nu weer twijfelen tussen een Cardridge bundle bij die site.. of SCAL  :rolleyes:

je moet met de cartridge bundels wel opletten even opletten soms ben je bij hun met losse cartridge goedkoper uit.

38

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Ik heb SCAL al gekocht Hellen  :lol:
Die was 38 euro en dat vond ik toch wel een heel mooi prijsje  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!