1

Onderwerp: Cricut cake - hoe groot is de doos

Ik heb misschien een gekke vraag maar wil graag weten hoe groot de doos is van een Cricut Cake.

Mijn man gaat eind februari naar Seatlle en wil een Cricut Cake voor mij meenemen, alleen is de vraag, kan het apparaat in zijn koffer meenemen.
Mocht het te groot zijn dan heeft hij wel een verzendadres in Amerika en kan hij naar ons verzonden worden. Maar zelf meenemen scheelt natuurlijk verzendkosten.

Wie kan ons helpen aan de maten van de doos?

En eventueel wat moet hij nog meer meenemen voor het gebruik van het apparaat?

Groetjes Gerlinde

2

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Geen idee hoe groot de doos is, maar hij kan 'm toch uitpakken en tussen kleding leggen? Volgens mij komt 'ie dan goed aan hoor!

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

3

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

ik denk dat de doos ongeveer 80 cm bij 50 is de cricut zelf is vrij groot namelijk :-)

4

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Ik dacht al....mag jij de doos en ik de inhoud :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Chantelle schreef:

ik denk dat de doos ongeveer 80 cm bij 50 is de cricut zelf is vrij groot namelijk :-)

Hoe groot is de Cricut zelf?

Groetjes Gerlinde

6

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

nou  je moet me haast wel heel lief vinden want ik ben speciaal voor jouw mijn warme bedje uit gegaan :-)

ongeveer 50 breed en 18 hoog en 20/25 diep  :Y

7

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

hoi gerlinde ik heb de cricut cake even voor je op gemeten hij is 55 cm lang en de onderkant van de cricut cake is 20 cm de boven kant loopt rond .
volgens mij past hij zo wel in de doos tussen kleren in gewikkeld moet dat goed gaan.
groetjes jolanda

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

8

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

nou was ik toch nog te laat met reageren

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

9

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

jolanda lok schreef:

nou was ik toch nog te laat met reageren


Je had het inderdaad makkelijk kunnen winnen want ik heb hielspoor aan twee voeten dus ben niet zo snel  :lol:  :lol:  :lol:

10

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Dat is wel heel lief van je Chantelle
En Jolanda ook heel erg bedankt.

We zijn, zijn koffer al aan het meten.
We hebben niet zulke grote koffers dus misschien moet ik even bij mijn zus polsen of zij een grotere koffer heeft.

Ik wilde gaan slapen maar zit nu te stuiteren op de bank  :D

Groetjes Gerlinde

11

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Chantelle schreef:
jolanda lok schreef:

nou was ik toch nog te laat met reageren


Je had het inderdaad makkelijk kunnen winnen want ik heb hielspoor aan twee voeten dus ben niet zo snel  :lol:  :lol:  :lol:


ff geheel OT (ook hielspoorexpert aan 2 voeten :S)  hebben je injecties van vorig jaar niet geholpen?

Alles goed???? nee 3 fout

12 Laatst bewerkt door lune (15-01-2011 23:33)

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

he? heb echt maar 1 x verzonden

Alles goed???? nee 3 fout

13

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Gerlinde schreef:

Dat is wel heel lief van je Chantelle
En Jolanda ook heel erg bedankt.

We zijn, zijn koffer al aan het meten.
We hebben niet zulke grote koffers dus misschien moet ik even bij mijn zus polsen of zij een grotere koffer heeft.

Ik wilde gaan slapen maar zit nu te stuiteren op de bank  :D

ik vind het wel gewaagd, heb je wel eens gezien hoe ze met koffers smijten of van het karretje afvallen?

Alles goed???? nee 3 fout

14

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

he chantelle zie nu pas dat je uit ens komt ik kom ook uit die buurt na ja 15 km vanaf ens denk ik .
gerlinde kan me voorstellen dat je nu zit te stuiteren ik hoop voor je dat het lukt met de cricut cake

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

15

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

lune schreef:
Chantelle schreef:
jolanda lok schreef:

nou was ik toch nog te laat met reageren


Je had het inderdaad makkelijk kunnen winnen want ik heb hielspoor aan twee voeten dus ben niet zo snel  :lol:  :lol:  :lol:


ff geheel OT (ook hielspoorexpert aan 2 voeten :S)  hebben je injecties van vorig jaar niet geholpen?

nee :mad: heb net in dec 6 week in het gips gezeten ook niets geholpen na drie dagen voelde ik het alweer dus 25 januari weer naar de orthopeed die zei ik denk dat het beste is opereren nou van mag het ben er helemaal klaar mee !!! en jij dan ???

16

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

heb pas shockwavetherapie gehad, zeer pijnlijk en niet geholpen, ik ben de rest van mijn kwalen nog aan het verzamelen om eens een keer terug naar de ha te gaan :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

17

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Niet in een softcase koffer vervoeren!
Dat gaat hij echt niet overleven..  :nooo 

Verder heb je alleen een verloopstekker nodig (van Amerikaans naar Europese stopcontacten. die kost zo'n 7 Euro en is bij V&D of electronika zaak hier wel te krijgen (ik kreeg hem erbij  :+ )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

18

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

ik zou hem daar kopen en dan opsturen. heeft hij ruimte over om wat andere taart spullen voor je erbij te kopen....
ik heb wel een aantal tips dingen die je daar kan kopen niet hier  ;)
helaas gaat het via me postbus een beetje traag  :s maar ik heb hoop ik moet rustig afwachten op me nieuwe spulletjes  O-)

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

19

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Chantal ik las dat je hielspoor hebt. Ik zelf heb daar een paar jaar mee rond gehuppeld aan beide voeten. Ben zelfs naar Den Bosch geweest voor een hielspoor vergruizer maar dat deden ze niet bij mij. Wat mij uiteindelijk heeft geholpen waren HELE SILICONEN zooltjes. Mijn zoon had alleen voor de hiel maar die hielpen bij mij niet, dus ik zou je adviseren om dat te proberen. Heel veel succes en ik weet hoeveel pijn hielspoor geeft. Doeg, Josee

20

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

OT: Ik heb niet echt hielspoor, maar een peesplaatontsteking, vaak worden alle hielkwalen hielspoor genoemd, maar hielspoor is een kalkafzetting aan het bot.
ik heb al steunzolen aangemeten gehad, ook die gelinleg dingen met dubbele gelhielen heb ik gehad en ook schockwavetherapie maar niets helpt dus.

Sorry Gerlinde dat ik je topic vervuil, ik ga verder jaloers ziten zijn op je a.s cricketcake

Alles goed???? nee 3 fout

21

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

ik heb de cricut in amerika besteld,verzendkosten was 73 euro.
plus nog eens 54 euro aan de postbode moeten betalen dat waren invoerrechten.dus als de mogelijkheid er is zou ik hem zelf meenemen.

groetjes gerry

22

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

OT ook even de hielspoor ( :o sorry hoor :o  ;) )
Ik ben bij een podoloog geweest (nadat die shockwave erg zeer  deed en helemaal niet hielp); zij keek door een glasplaat naar de stand van m'n voeten, heeft inlegzolen gemaakt die de stand van m'n voeten ietsie veranderen en nu , een jaar later, is het over. (en ook geen likdoorns meer).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

23

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

gerubo schreef:

ik heb de cricut in amerika besteld,verzendkosten was 73 euro.
plus nog eens 54 euro aan de postbode moeten betalen dat waren invoerrechten.dus als de mogelijkheid er is zou ik hem zelf meenemen.

groetjes gerry

Als je dan rond de 400 dollar hebt moeten betalen voor je Cricut ben je zo dus een stuk duurder uit dan dat je hem gewoon hier in NL koop..  :s

Ik heb de mijne hier in NL gekocht voor 375 euro..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

24

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

Carien schreef:

OT ook even de hielspoor ( :o sorry hoor :o  ;) )
Ik ben bij een podoloog geweest (nadat die shockwave erg zeer  deed en helemaal niet hielp); zij keek door een glasplaat naar de stand van m'n voeten, heeft inlegzolen gemaakt die de stand van m'n voeten ietsie veranderen en nu , een jaar later, is het over. (en ook geen likdoorns meer).


ik heb ook zolen van de podoloog gehad, incl. filmpje lopen, glasplaat etc, ik heb 3 maanden gekropen met die dingen en ze er toen uitgegooid, ik kan alleen nog maar op crocs lopen :S

Alles goed???? nee 3 fout

25

Re: Cricut cake - hoe groot is de doos

lune schreef:
Carien schreef:

OT ook even de hielspoor ( :o sorry hoor :o  ;) )
Ik ben bij een podoloog geweest (nadat die shockwave erg zeer  deed en helemaal niet hielp); zij keek door een glasplaat naar de stand van m'n voeten, heeft inlegzolen gemaakt die de stand van m'n voeten ietsie veranderen en nu , een jaar later, is het over. (en ook geen likdoorns meer).


ik heb ook zolen van de podoloog gehad, incl. filmpje lopen, glasplaat etc, ik heb 3 maanden gekropen met die dingen en ze er toen uitgegooid, ik kan alleen nog maar op crocs lopen :S


Het word wel een heel ander topic zo, maar wat balen dat het niet heeft geholpen, bij mij helpen zooltjes gelukkig wel heel goed. Ik heb begrepen dat ook opereren in veel gevallen niet helpt.

En even on topic..... :D ..... Wat een geweldig ding die cricut cake, ik ben ernstig jaloers op alle bezitters ;)
Hoe gaat het nu precies, koop je een set mallen en deze zijn dan steeds opnieuw te gebruiken.
Ik zag ook op een amerikaanse site dat er heel erg veel verschillende mallen zijn, maar hier op de nederlandse sites kon ik veel minder verschillende mallen vinden.

Nu  maar hopen dat je een hardcover en grote tas kan lenen.

groetjes karin