1

Onderwerp: Ervaring met retourneren van Kenwood naar Pixmania?

Vorige week was at last mijn Kenwood Prospero toegekomen. Ikke door het dolle heen! Kon ik eindelijk mijn oud mixertje in de hoek keilen. De volgende dag heb ik natuurlijk onmiddellijk mijn Kennie getest. De mixer werkte perfect!
Maar... Zaterdag wilde ik ook eens de andere functies testen (bij de Prospero krijg je ook een blender en een hakker). Ik wilde worteltjes raspen, maar er was totaal geen beweging in die hakmachine te krijgen  :x  Het ding werkte voor geen meter...  Ik dus onmiddellijk een mailtje gestuurd naar Pixmania (waar ik hem aangekocht heb) met de vraag wat ik nu moest doen. Krijg ik vandaag een mail terug dat ik met Kenwood contact op moet nemen. Zo gezegd zo gedaan. Enkele uren later een mail van Kenwood dat ze mij niet verder konden helpen omdat Pixmania geen erkende Kenwood-dealer was  :s  Blijkbaar telt bij Kenwood geen fabrieksgarantie  :rolleyes:  Dus nu begin ik al langzaamaan schrik te krijgen... Volgens Pixmania moet ik maar bij Kenwood aan de bel trekken en volgens Kenwood is het Pixmania die het moet oplossen  :nooo Heeft iemand dit ook al eens voorgehad? Of iemand die ervaring heeft meet de Aftersales van Pixmania? 
Zucht... Dan heb je eens een nieuwe Kennie...

Groetjes van Natascha!

2

Re: Ervaring met retourneren van Kenwood naar Pixmania?

Je moet gewoon bij pixmania zijn! Ze zijn verantwoordelijk voor de producten die ze leveren en zijn verplicht een deugdelijk product te leveren...

maarrrrr.. heb zelf niet zulke goede ervaringen met pixmania  :nooo

3

Re: Ervaring met retourneren van Kenwood naar Pixmania?

Oef.... als ik dit lees..... sterkte!  :o

http://tweakers.net/shopreview/3534/pix … t-com.html

4

Re: Ervaring met retourneren van Kenwood naar Pixmania?

Wat een ellende. Ik heb laatst ook zelf een Kennie gekregen en ik had de Kenwood gebeld omdat ik vragen had over een apparaat. Daar werd ik vriendelijk geholpen EN gewaarschuwd dat ik het bij een erkende dealer moest kopen. Op hun site stond een lijst. Ze waarschuwden me dat sommige winkels ze uit het buitenland halen en als je dan problemen hebt kan je je apparaat erg lang kwijt zijn.  Het schijnt dus zo te zijn als je koopt bij een bedrijf die geen dealer is van de nederlandse Kenwood je ook via hen geen garantie hebt ofzo. Zo begreep ik het tenminste. Gelukkig heb ik mijn apparaat bij de wehkamp besteld en die zijn wel aangesloten. Maar ik hoop voor jou dat het wel snel opgelost gaat worden want een Kennie blijft gewoon een geweldig apparaat en als je die eenmaal hebt wil je hem geen weken missen  :nooo  :nooo  Maar misschien kan je anders advies vragen bij de consumentenbond ofzo als ze het niet oplossen bij de winkel waar je het gekocht hebt.

5

Re: Ervaring met retourneren van Kenwood naar Pixmania?

Tjee! Als ik dit allemaal lees zakt de moed een beetje in mijn schoenen... Ik heb nu nog eens gemailed naar Pixmania met de vraag wat ze nu gaan doen. Hopelijk krijg ik vlug antwoord!

Groetjes van Natascha!

6

Re: Ervaring met retourneren van Kenwood naar Pixmania?

Ondanks dat Pixmania een beetje bekend staat om zijn slechte aftersales, gewoon op je strepen gaan staan. Zij hebben een slecht product geleverd en daar wil jij een nieuwe voor.

Succes met alles!