Onderwerp: Ervaring met retourneren van Kenwood naar Pixmania?
Vorige week was at last mijn Kenwood Prospero toegekomen. Ikke door het dolle heen! Kon ik eindelijk mijn oud mixertje in de hoek keilen. De volgende dag heb ik natuurlijk onmiddellijk mijn Kennie getest. De mixer werkte perfect!
Maar... Zaterdag wilde ik ook eens de andere functies testen (bij de Prospero krijg je ook een blender en een hakker). Ik wilde worteltjes raspen, maar er was totaal geen beweging in die hakmachine te krijgen Het ding werkte voor geen meter... Ik dus onmiddellijk een mailtje gestuurd naar Pixmania (waar ik hem aangekocht heb) met de vraag wat ik nu moest doen. Krijg ik vandaag een mail terug dat ik met Kenwood contact op moet nemen. Zo gezegd zo gedaan. Enkele uren later een mail van Kenwood dat ze mij niet verder konden helpen omdat Pixmania geen erkende Kenwood-dealer was Blijkbaar telt bij Kenwood geen fabrieksgarantie Dus nu begin ik al langzaamaan schrik te krijgen... Volgens Pixmania moet ik maar bij Kenwood aan de bel trekken en volgens Kenwood is het Pixmania die het moet oplossen Heeft iemand dit ook al eens voorgehad? Of iemand die ervaring heeft meet de Aftersales van Pixmania?
Zucht... Dan heb je eens een nieuwe Kennie...