Re: lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!
Hij is weer geweldig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!
Hij is weer geweldig
ppppfffffffffffff TOVENAAR!
Hahaha...nee echt geweldig!
Super de puper Kwebbeltje!! Ik vind hem weer echt mooi! En roze... leuk om te doen he? Ik las trouwens dat je hem nog in de vriezer doet, doe je dit dan gestapeld of los??
Groetjes Femke
gaat gewoon gestapeld. gaat prima
wauw wauw ik vind hem echt super ik ben dan ook grote fan van jou taarten zo strak en mooi, mag ik vragen welke uitstekers je er voor gebruikt hebt de witte en roze ik zelf ben een beginner tegen de tijd dat ik dit kan dan ben ik te oud voor om het te doen.
hij is echt heel erg mooi
oooo ja deze is ook weer mooi
wauw wauw ik vind hem echt super ik ben dan ook grote fan van jou taarten zo strak en mooi, mag ik vragen welke uitstekers je er voor gebruikt hebt de witte en roze ik zelf ben een beginner tegen de tijd dat ik dit kan dan ben ik te oud voor om het te doen.
van jem: jacobeanstyle
inmiddels is er een nieuwe topper op geplaatst. zie eerste bericht
super!
Super!!!!!!!!
jaaaaa hij is nu NOG VEEL mooier geworden!!!!!
Wat zou ik toch eens graag op visite komen bij je om naar al jou leuke decoratiespullentjes te komen kijken. Wat heb je toch een mooie spullen!!!
Hij is idd weer mooi.....
jaaaaa hij is nu NOG VEEL mooier geworden!!!!!
Wat zou ik toch eens graag op visite komen bij je om naar al jou leuke decoratiespullentjes te komen kijken. Wat heb je toch een mooie spullen!!!
dat mag hoor, je woont maar 2 minuten weg..... wel ff afspreken van te voren, maar je bent altijd welkom hoor
Errug mooi met die nieuwe topper, echt een verbetering.
Soms heb je dat wel eens, het resultaat is wel mooi, maar er klopt iets niet. En dan voeg je er iets aan toe of verandert iets en dan klopt het opeens...
Ik vind deze topper super! Past veel beter bij de stijl van de taart. Maar ja ik ben nog maar een piepkuiken in het taarten maken dus ik vind alles eigenlijk al mooi
ohhh echt mega mooi! echt super!!!
ik wil die uitstekers ook!!!!
Wauw...... Wat is die mooi zeg onvoorstelbaar!!
Dit is echt een droom om zo ooit taarten te kunnen maken..
dudoky schreef:kwebbeltje schreef:altijd welkom hoor
wie weet ga ik hem nog wel veranderen. ik wist het zo snel ff niet had ook erge buikpijn na zkh bezoekje en mijn internet lag er uit dus ik kon ook niet ff snel ergens googelen... geen goed excuus natuurlijk, maar dank je wel voor the eyeopener
wie weet morgen, als ik er energie voor heb, ga ik er nog iets anders op borduren
Ja en toen was het stil........... wat een rot meid ben ik, ik zal wel ongesteld moeten worden, ik met mijn botte opmerkingen. (kan niet want mijn binneboel is eruit), maar het vinijnige voordat ik ongesteld moet worden zit er nog steeds. hij is mooi hoor Bren en jouw kennende ga je hem later perfectioneren, in iets wat mijn persoontje wel zal bevallen. Zodat ik als ik later groot ben hem kan namaken
hartje smilie, (deze smilie heb ik niet)
Groetjes een fannee joh, geeft toch helemaal niets... je hebt gelijk hoor
btw, mijn binnenboel is vanmiddag even ongeveer binstenste buiten gehaald dus weet ongeveer hoe je je voelt whahahaha. ben al blij dat ik weer een beetje normaal kan lopen nu. als het goed is kan ik morgen ook weer normaal freubelen, gaat vast goed komen. en altijd zijn opbouwende kritieken fijn om te horen... dus nogmaals dank hiervoor
![]()
yes yes yes Brenda nu is hij af, erg mooi,Hij is helemaal in stijl.
Ik maak een hele diepe buiging.
Geweldig
Een kritische fan.
Raapt haar kin van de vloer en gaat weer verder met eten maken
kwebbeltje schreef:dudoky schreef:Ja en toen was het stil........... wat een rot meid ben ik, ik zal wel ongesteld moeten worden, ik met mijn botte opmerkingen. (kan niet want mijn binneboel is eruit), maar het vinijnige voordat ik ongesteld moet worden zit er nog steeds. hij is mooi hoor Bren en jouw kennende ga je hem later perfectioneren, in iets wat mijn persoontje wel zal bevallen. Zodat ik als ik later groot ben hem kan namaken
hartje smilie, (deze smilie heb ik niet)
Groetjes een fannee joh, geeft toch helemaal niets... je hebt gelijk hoor
btw, mijn binnenboel is vanmiddag even ongeveer binstenste buiten gehaald dus weet ongeveer hoe je je voelt whahahaha. ben al blij dat ik weer een beetje normaal kan lopen nu. als het goed is kan ik morgen ook weer normaal freubelen, gaat vast goed komen. en altijd zijn opbouwende kritieken fijn om te horen... dus nogmaals dank hiervoor
![]()
yes yes yes Brenda nu is hij af, erg mooi,Hij is helemaal in stijl.
Ik maak een hele diepe buiging.
Geweldig![]()
![]()
![]()
Een kritische fan.
Raapt haar kin van de vloer en gaat weer verder met eten maken
pfew... gelukkig, goedgekeurd of durf je nu niets anders meer te zeggen?
hij is prachtig Brenda!
Die topper maakt het helemaal af!
wow..zooooo onder de indruk!! heel mooi!
Ik zeg niks meer, maar je mag hem afleveren op het volgende adres .......... nr 12 te oostvoorne.
Gaat hij onder een stolp, opeten is zonde
Groetjes een taart groupie (stalker)
Ik zag 'm eerst op cc, en nu hier . Denk steeds als ik een topic van je zie "die heb ik al gezien", maar zie geen stipje, toch even kijken, "hè.....weer een nieuwe?"
Je gaat maar door.
Ik vind 'm geloof ik de mooiste wavy-gesneden vorm whatever van jou tot nu toe: echt geweldig gebruik van de uitstekers (die ik ook allemaal heb maar ook best eens zou kunnen gebruiken )
En ik ga 'm ook nog eens proberen van biscuit.
Oooooooo wat is die PRACHTIG....ik heb deze uitstekers deze week ook binnen gekregen moet ze ook nog proberen!!!
Maar wat een prachtig resultaat heb jij ermee
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!