Onderwerp: lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!
als hij maar roze is!!!! dat was de opdracht.... leuk leuk leuk...
dus weer lekker aan het proberen gegaan. en eigenwijs als ik ben heb ik geen cake maar biscuit gebruikt. want als iemand een taart besteld vind ik dat ze ook taart moeten krijgen en geen cake. dus ik wilde wat gaan proberen, een double wavy, naar binnen gesneden aan de onderkant en dat allemaal in de bloemvorm..... ik vond het best wel eng om te doen, maar ik had ruim de tijd om de taart te maken want hij moet toch nog even de vriezer in dus als het niet goed zou gaan kon ik nog overnieuw beginnen. maar ik vond dat gelukkig niet nodig. heb gelijk wat uitstekers gebruikt die ik al een hele tijd had liggen maar nog niet vaak (lees 1x geprobeerd) gebruikt had.
ik moest tussendoor nog even naar het zkh voor een kleine ingreep wat heel veel zeer deed, maar ik kon daarna lekker mijn gedachten verzetten met het af decoreren van de taart.
hier komen de foto's
geinspireerd op vele taarten, o.a. Suuz, mammakaat (gaat nog steeds door hoor ), margaret braun e.v.a.
okee, n.a.v. de positieve kommentaren over de topper, hier dan mijn nieuwe exemplaar. hopenlijk kan deze wel jullie goedkeuring wegdragen dames en w.b. de anatomie, ik zag het eerst niet, heb vervolgens mijn man laten kijken en nu zie ik het ook whahaha, duurde ff, maar meestal ben ik niet op die manier gekleed
maar ik heb besloten om het verder toch maar zo te laten...