51

Re: lekker als je de vrije hand hebt ;) NU met nieuwe topper!

Hij is weer geweldig :D

52

ppppfffffffffffff TOVENAAR!
Hahaha...nee echt geweldig!  :Y

53

Sprokkel schreef:

Super de puper Kwebbeltje!! Ik vind hem weer echt mooi! En roze... leuk om te doen he? Ik las trouwens dat je hem nog in de vriezer doet, doe je dit dan gestapeld of los??

Groetjes Femke

gaat gewoon gestapeld. gaat prima

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

54

wauw wauw ik vind hem echt super ik ben dan ook grote fan van jou taarten zo strak en mooi, mag ik vragen welke uitstekers je er voor gebruikt hebt de witte en roze ik zelf ben een beginner tegen de tijd dat ik dit kan dan ben ik te oud voor om het te doen.

hij is echt heel erg mooi

cake my day

56

oooo ja deze is ook weer mooi  :Y

57

fiek schreef:

wauw wauw ik vind hem echt super ik ben dan ook grote fan van jou taarten zo strak en mooi, mag ik vragen welke uitstekers je er voor gebruikt hebt de witte en roze ik zelf ben een beginner tegen de tijd dat ik dit kan dan ben ik te oud voor om het te doen.

van jem: jacobeanstyle ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

58

inmiddels is er een nieuwe topper op geplaatst. zie eerste bericht  ;)

59

super!

60

Super!!!!!!!! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

61

jaaaaa hij is nu NOG VEEL mooier geworden!!!!!

Wat zou ik toch eens graag op visite komen bij je om naar al jou leuke decoratiespullentjes te komen kijken. Wat heb je toch een mooie spullen!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

62

Hij is idd weer mooi..... :thumb:

63

Post schreef:

jaaaaa hij is nu NOG VEEL mooier geworden!!!!!

Wat zou ik toch eens graag op visite komen bij je om naar al jou leuke decoratiespullentjes te komen kijken. Wat heb je toch een mooie spullen!!!

dat mag hoor, je woont maar 2 minuten weg..... ;)  wel ff afspreken van te voren, maar je bent altijd welkom  hoor ;)

64

Errug mooi met die nieuwe topper, echt een verbetering.
Soms heb je dat wel eens, het resultaat is wel mooi, maar er klopt iets niet. En dan voeg je er iets aan toe of verandert iets en dan klopt het opeens...

I'm not fat, I'm just short for my weight

65 Laatst bewerkt door Steffie70 (16-11-2010 16:47)

Ik vind deze topper super! Past veel beter bij de stijl van de taart. Maar ja ik ben nog maar een piepkuiken in het taarten maken dus ik vind alles eigenlijk al mooi :o

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

66

ohhh echt mega mooi! echt super!!!
ik wil die uitstekers ook!!!!

Enthousiaste groet, Maxime

67

Wauw...... Wat is die mooi zeg onvoorstelbaar!!
Dit is echt een droom om zo ooit taarten te kunnen maken..  :Y

68

kwebbeltje schreef:
dudoky schreef:
kwebbeltje schreef:

altijd welkom hoor ;) wie weet ga ik hem nog wel veranderen. ik wist het zo snel ff niet had ook erge buikpijn na zkh bezoekje en mijn internet lag er uit dus ik kon ook niet ff snel ergens googelen... geen goed excuus natuurlijk, maar dank je wel voor the eyeopener ;) wie weet morgen, als ik er energie voor heb, ga ik er nog iets anders op borduren ;)

Ja en toen was het stil........... wat een rot meid ben ik, ik zal wel ongesteld moeten worden, ik met mijn botte opmerkingen. (kan niet want mijn binneboel is eruit), maar het vinijnige voordat ik ongesteld moet worden zit er nog steeds. hij is mooi hoor Bren en jouw kennende ga je hem later perfectioneren, in iets wat mijn persoontje wel zal bevallen. Zodat ik als ik later groot ben hem kan namaken :Y  hartje smilie,  (deze smilie heb ik niet)
Groetjes een fan

nee joh, geeft toch helemaal niets... je hebt gelijk hoor ;) btw, mijn binnenboel is vanmiddag even ongeveer binstenste buiten gehaald dus weet ongeveer hoe je je voelt whahahaha. ben al blij dat ik  weer een beetje normaal kan lopen nu. als het goed is kan ik morgen ook weer normaal freubelen, gaat vast goed komen. en altijd zijn opbouwende kritieken fijn om te horen... dus nogmaals dank hiervoor :lol:  :Y

yes yes yes Brenda nu is hij af, erg mooi,Hij is helemaal in stijl.
Ik maak een hele diepe buiging.
Geweldig :thumb:  :thumb:  :thumb:
Een kritische fan.
Raapt haar kin van de vloer en gaat weer verder met eten maken :Y

69

prachtig zeg!  :thumb:

70

dudoky schreef:
kwebbeltje schreef:
dudoky schreef:

Ja en toen was het stil........... wat een rot meid ben ik, ik zal wel ongesteld moeten worden, ik met mijn botte opmerkingen. (kan niet want mijn binneboel is eruit), maar het vinijnige voordat ik ongesteld moet worden zit er nog steeds. hij is mooi hoor Bren en jouw kennende ga je hem later perfectioneren, in iets wat mijn persoontje wel zal bevallen. Zodat ik als ik later groot ben hem kan namaken :Y  hartje smilie,  (deze smilie heb ik niet)
Groetjes een fan

nee joh, geeft toch helemaal niets... je hebt gelijk hoor ;) btw, mijn binnenboel is vanmiddag even ongeveer binstenste buiten gehaald dus weet ongeveer hoe je je voelt whahahaha. ben al blij dat ik  weer een beetje normaal kan lopen nu. als het goed is kan ik morgen ook weer normaal freubelen, gaat vast goed komen. en altijd zijn opbouwende kritieken fijn om te horen... dus nogmaals dank hiervoor :lol:  :Y

yes yes yes Brenda nu is hij af, erg mooi,Hij is helemaal in stijl.
Ik maak een hele diepe buiging.
Geweldig :thumb:  :thumb:  :thumb:
Een kritische fan.
Raapt haar kin van de vloer en gaat weer verder met eten maken :Y

pfew... gelukkig, goedgekeurd :lol: of durf je nu niets anders meer te zeggen? :lol:   :P  ;)

71

hij is prachtig Brenda!

Die topper maakt het helemaal af!

Liefs, Zanoni

72

wow..zooooo onder de indruk!! :Y  heel mooi!

73

Ik zeg niks meer, :x  maar je mag hem afleveren op het volgende adres  .......... nr 12 te oostvoorne.
Gaat hij onder een stolp, opeten is zonde :Y

Groetjes een taart groupie (stalker)

74

Ik zag 'm eerst op cc, en nu hier  :lol: . Denk steeds als ik een topic van je zie "die heb ik al gezien", maar zie geen stipje, toch even kijken, "hè.....weer een nieuwe?" :think:  Je gaat maar door.
Ik vind 'm geloof ik de mooiste wavy-gesneden vorm whatever van jou tot nu toe: echt geweldig gebruik van de uitstekers (die ik ook allemaal heb maar ook best eens zou kunnen gebruiken  O-) )
En ik ga 'm ook nog eens proberen van biscuit.

Groet, Jolanda

75

Oooooooo wat is die PRACHTIG....ik heb deze uitstekers deze week ook binnen gekregen  :Y moet ze ook nog proberen!!!
Maar wat een prachtig resultaat heb jij ermee :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole