Onderwerp: zoeken op plaatsnaam
Hallo,
Ik heb net geprobeerd een bakster in de buurt van Den Haag te vinden maar de zoekfunctie kan niet op plaatsnaam zoeken.
Voor mijn gevoel zou dit makkelijk zijn... Is dit misschien een tip?
Groetjes Ellen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » zoeken op plaatsnaam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik heb net geprobeerd een bakster in de buurt van Den Haag te vinden maar de zoekfunctie kan niet op plaatsnaam zoeken.
Voor mijn gevoel zou dit makkelijk zijn... Is dit misschien een tip?
Groetjes Ellen
Bij links (hiernaast) kun je medebaksters vinden in een bepaalde regio maar niet iedereen wordt daar vermeld.
Weet iemand hoe je op deze lijst komt?
Ja, jezelf even aanmelden
Ik denk trouwens dat je (TS) bedoelt dat je in de gebruikerslijst kunt zoeken op plaatsnaam? Dat is inderdaad niet mogelijk en op dit moment ben ik me aan het beramen op andere forumsoftware (ander merk dan de huidige punBB), dus dit soort wijzigingen stel ik even uit.
Denk dat het tot die tijd makkelijker is om een oproep in BVA te doen met vermelding van de plaatsnaam in de topictitel.
Ik denk trouwens dat je (TS) bedoelt dat je in de gebruikerslijst kunt zoeken op plaatsnaam? Dat is inderdaad niet mogelijk en op dit moment ben ik me aan het beramen op andere forumsoftware (ander merk dan de huidige punBB), dus dit soort wijzigingen stel ik even uit.
Denk dat het tot die tijd makkelijker is om een oproep in BVA te doen met vermelding van de plaatsnaam in de topictitel.
Hoi Marianne,
Ja dat klopt . Die bedoelde ik. Zelf heb ik al wat speurwerk verricht voor de dame in kwestie en als ze toch een oproep wil doen dan zal ik dit voor haar oppakken in BVA. Maar in elk geval bedankt voor het "luisteren"
Groetjes Ellen
eerder was het makkelijk met de kaart, maar die is er niet meer, ik ben benieuwd wat nieuwe software voor mogelijkheden biedt!
Het zou handig zijn als dit weer terug komt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » zoeken op plaatsnaam