1

Onderwerp: zoeken op plaatsnaam

Hallo,

Ik heb net geprobeerd een bakster in de buurt van Den Haag te vinden maar de zoekfunctie kan niet op plaatsnaam zoeken.

Voor mijn gevoel zou dit makkelijk zijn... Is dit misschien een tip?

Groetjes Ellen

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)

2

Re: zoeken op plaatsnaam

Bij links (hiernaast) kun je medebaksters vinden in een bepaalde regio maar niet iedereen wordt daar vermeld.

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Weet iemand hoe je op deze lijst komt?

4

Ja, jezelf even aanmelden :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ik denk trouwens dat je (TS) bedoelt dat je in de gebruikerslijst kunt zoeken op plaatsnaam? Dat is inderdaad niet mogelijk en op dit moment ben ik me aan het beramen op andere forumsoftware (ander merk dan de huidige punBB), dus dit soort wijzigingen stel ik even uit.

Denk dat het tot die tijd makkelijker is om een oproep in BVA te doen met vermelding van de plaatsnaam in de topictitel.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Marianne schreef:

Ik denk trouwens dat je (TS) bedoelt dat je in de gebruikerslijst kunt zoeken op plaatsnaam? Dat is inderdaad niet mogelijk en op dit moment ben ik me aan het beramen op andere forumsoftware (ander merk dan de huidige punBB), dus dit soort wijzigingen stel ik even uit.

Denk dat het tot die tijd makkelijker is om een oproep in BVA te doen met vermelding van de plaatsnaam in de topictitel.

Hoi Marianne,

Ja dat klopt :). Die bedoelde ik. Zelf heb ik al wat speurwerk verricht voor de dame in kwestie en als ze toch een oproep wil doen dan zal ik dit voor haar oppakken in BVA. Maar in elk geval bedankt voor het "luisteren"  :Y

Groetjes Ellen

taartOtheek: smaak + creatie = traktatie! :)

7

eerder was het makkelijk met de kaart, maar die is er niet meer, ik ben benieuwd wat nieuwe software voor mogelijkheden biedt!

Groetjes, Dorothea.

8

Het zou handig zijn als dit weer terug komt.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.