Hallo allemaal,
Ik ben helemaal blij met het ding. Ik gebruik gewone rolfondant waar ik wat tylose door heen kneedt. Ik laat het dan even rusten en rol het dan dun uit, daarna leg ik het op de speciale mat. Gaat helaam goed. Ik deed het eerst zonder tylose, maar dat gaat inderdaad niet goed. Dan trekt het mesje de fondant op een "hoop".
Het verwisselen van de stekker is echt een eitje. Ik moet nog even naar het onderdelenhuis want mijn zoontje is nu steeds de stekker van zijn radio kwijt. Je hebt een snoer nodig met aan de ene kant een gewone stekker en aan de andere kant een smalle stekker met 2 gaatjes ipv "stokjes". Deze gebruik je dan ipv de amerikaanse stekker. Niks niet knippen of schroevedraaiers dus.
Mijn ouders hebben hem ook uit de verpakking gehaald en als handbagage meegenomen. Zij konden hem niet kwijt in de koffer. Ik was uiteindelijk 285 euro kwijt, maar dat was met een extra cartridge.
Ik weet natuurlijk niet hoe de europese versie werkt, maar ik heb nog niet gehad dat iets niet (of anders) werkte omdat ik in Nederland de stekker in het stopcontact steek.
Nog even een werkstukje met letters gesneden met de cricut:
Groeten,
Larissa