1

Onderwerp: Wie heeft een cricut cake uit Amerika?

Hallo,

De vraag staat er eigenlijk al... Mijn ouders zijn op dit moment in Amerika en zijn tegen een geweldige aanbieding aangelopen. Nu vroeg ik me een paar dingen af..
- Hoe doen jullie dat met stroom?
- Kunnenn de cartridges uit nederland er ook in?
- Algemene ervaringen?
Ik ben heel benieuwd naar de reacties.

Groeteen, Larissa

2

Re: Wie heeft een cricut cake uit Amerika?

Dacht dat Peronne 'm uit amerika had maar weet niet hel zeker.
Peronne heeft daar ook gewoond dus die zal wel transformators hebben thuis die ze er op aan kan sluiten dan....

3

Er hoeft alleen een andere stekker aan, de trafo zit er al aan.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

4

Ah, super bedankt voor de reactie.
Moet ik onder andere stekker verstaan dat ik de amerikaanse er af knip e er een hollandse aan zet, of moeten mijn ouders nog wat meenemen uit Amerika om te gebruiken?

Ow, wat een goed idee!
Mijn ouders gaan heel oktober in Amerika doorbrengen.
Ik zal ze wel eens even lief aankijken :D

Jammie, jammie!

6

Larissa schreef:

Ah, super bedankt voor de reactie.
Moet ik onder andere stekker verstaan dat ik de amerikaanse er af knip e er een hollandse aan zet, of moeten mijn ouders nog wat meenemen uit Amerika om te gebruiken?

Je kan die amerikaanse gewoon loskoppelen en er een nederlandse aanzetten ;)

7

Dat moet ik voor elkaar kunnen krijgen  ;)
Ze hebben hem inmiddels gekocht maar nu moet ik nog meer als een week wachten....  :(

Mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen hoe duur hij ongeveer was.
Dan kan ik mijn ouders alvast voorbereiden ;)

Jammie, jammie!

9

Wil ik ook graag weten :o , en vooral waar?

Ben nu in Canada en vanaf morgen weer in Amerika  :Y

10 Laatst bewerkt door Larissa (24-09-2010 10:18)

Hallo,

Mijn ouders hebben hem vorige week gekocht bij Joann Fabrics (is ook een .com van). Hij was toen in de aanbieding voor 299 dollar (321 met taxes). Normaal is hij wel duurder, ik geloof 399 dollar. Misschien moet je hem even googlelen om te kijken waar hij te koop is en of er leuke aanbiedingen zijn. Heb ik ook gedaan. Kon ik mijn mams heel gericht op pad sturen.
Ze komen volgende week thuis. Ik kan bijna niet wachten! Ook omdat ik het fijn vind dat ze er na 4 weken weer zijn hoor  ;)

Groetjes,
Larissa

11

Dankje, ik ga googlen!

12

Whoehoe, ik heb hem. En ik snap het nu van het snoertje, niet knippen inderdaad. Mijn zoon kan alleen niet meer naar zijn radiootje luisteren  ;)
Ik ga in het weekend heerlijk aan het freubelen!

13

Hoi Larissa,

Bedankt voor je tip, hij staat hier nu ook hoor. Ik heb even uitgerekend wat hij heeft gekost: Eur 240,=. Was wel een gedoe, moest in de koffer. Dus de doos daar gelaten en mee naar huis gesleept.

Ik heb het nog niet geprobeerd, misschien van het weekend.

Makkelijk he, die adapter. Niks geklooi, gewoon goed snoertje eraan en gaan met die banaan.

14

Dag Dames,

ik ben ook de (on)gelukkige eigenaar van een cricut cake.
Maarr.. hebben jullie hem al uitgeprobeerd? Ik ben het hele weekend bezig geweest, maar het is mij alleen gelukt er iets gesneden uit te krijgen nadat ik de mat met uitgerolde fondant 2 uur had laten liggen..

Your cake-wish is my challenge!

15

je kan beter gumpaste ofzo pakken en heeeeel dun uitrollen!
Zelf doe ik het niet in de vriezer want dat wordt het plakkerig bij mij maar ik laat het inderdaad even wat harder worden en dan gaat het prima!

16

Had ik ook al geprobeerd, maar ik ga het nog een keer proberen, de aanhouder wint toch? Dank je wel voor de tip iniedergeval!  :lol:

17

wat gaat er precies mis?

18

Tja hoe zal ik het omschrijven, de fondant/gumpaste lijkt wel te zacht, en het wordt gewoon niet mooi uitgesneden, het misvormt een beetje. Nou had ik gister de de fondant dus 2 uur laten liggen en toen ging het al stukken beter, maar nog steeds niet mooi strak uitgesneden.. Vriezer heb ik ook geprobeerd maar hielp bij mij ook niet..

19

Joann's is inderdaad een zaak waar ze veel hebben!
En Michaels ook dacht ik!

20

Hier ook even een tip; Je kunt hem ook bestellen via Amazon.com en dan af laten leveren in het hotel, dat heb ik gedaan en ging erg makkelijk je kunt zelf aangeven hoeveel dagen de bezorging mag duren. Of via Wallmart site online bestellen en bij een winkel van Wallmart op laten halen, dit is kosteloos zover ik weet.

speedy.saskia schreef:

Ow, wat een goed idee!
Mijn ouders gaan heel oktober in Amerika doorbrengen.
Ik zal ze wel eens even lief aankijken :D

Heb je de cricut cake inmiddels?
Vroeg me af hoe het nu zit met de stekker want ik zag net op cricutmachine dat hij nu omgerekend 160 euro kost en nu wil ik hem toch wel hebben eigenlijk

Danielle

22

ik heb gehoord, dat er schijnbaar toch meer aan verschilt, dat er aparte machines gemaakt zijn voor de Amerikaanse, Engelse en Europese markt...

Groetjes, Dorothea.

23

ik heb hem bij de groothandel gekocht voor 312 euro.

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

24

Dot schreef:

ik heb gehoord, dat er schijnbaar toch meer aan verschilt, dat er aparte machines gemaakt zijn voor de Amerikaanse, Engelse en Europese markt...

Geen idee :nooo

Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit.

25

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal blij met het ding. Ik gebruik gewone rolfondant waar ik wat tylose door heen kneedt. Ik laat het dan even rusten en rol het dan dun uit, daarna leg ik het op de speciale mat. Gaat helaam goed. Ik deed het eerst zonder tylose, maar dat gaat inderdaad niet goed. Dan trekt het mesje de fondant op een "hoop".

Het verwisselen van de stekker is echt een eitje. Ik moet nog even naar het onderdelenhuis want mijn zoontje is nu steeds de stekker van zijn radio kwijt. Je hebt een snoer nodig met aan de ene kant een gewone stekker en aan de andere kant een smalle stekker met 2 gaatjes ipv "stokjes". Deze gebruik je dan ipv de amerikaanse stekker. Niks niet knippen of schroevedraaiers dus.

Mijn ouders hebben hem ook uit de verpakking gehaald en als handbagage meegenomen. Zij konden hem niet kwijt in de koffer. Ik was uiteindelijk 285 euro kwijt, maar dat was met een extra cartridge.

Ik weet natuurlijk niet hoe de europese versie werkt, maar ik heb nog niet gehad dat iets niet (of anders) werkte omdat ik in Nederland de stekker in het stopcontact steek.

Nog even een werkstukje met letters gesneden met de cricut:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-88RYSP8E.jpg

Groeten,
Larissa