26

Re: Tijdelijk aantal instellingen gewijzigd

En nu vliegen we weer..................ik weet niet wat je hebt gedaan Marianne, maar het gaat nu super!  :thumb:

27

It wasn't me ;)

De server waar DLT, maar ook de webshops opdraaien heeft een upgrade gehad. Alles bij elkaar (drukke sites) was een beetje teveel van het goede geworden voor de huidige server. En dat is nu gerealiseerd. Hopelijk groeien we niet weer snel uit ons jasje ;)

Ik kijk het nog heel even aan en dan komen de stipjes weer terug :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

28

THNX  :thumb: !

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

29

Marianne schreef:

It wasn't me ;)

Ik kijk het nog heel even aan en dan komen de stipjes weer terug :)

Dat zou heel fijn zijn!  :Y

Liefs, Zanoni

30

marianne,
op mijn laptop kan ik inmiddels weer zoeken met behulp van *j*pg, heb daar voor de zekerheid ook maar even jouw tips opgevolgd :)
ik krijg alleen maar 8 pagina's, te zien, en hij valt bij pagina 8 ineens van foto's van januari 2010 naar half 2009?
groetjes,
yvonne

31

dummiedegum schreef:

marianne,
op mijn laptop kan ik inmiddels weer zoeken met behulp van *j*pg, heb daar voor de zekerheid ook maar even jouw tips opgevolgd :)
ik krijg alleen maar 8 pagina's, te zien, en hij valt bij pagina 8 ineens van foto's van januari 2010 naar half 2009?
groetjes,
yvonne

En als je zoekt mbv van *jp*g*.....dan vind je naast de jpg ook alle jpeg-afbeeldingen...........

32

Karin09 schreef:
dummiedegum schreef:

marianne,
groetjes,
yvonne

En als je zoekt mbv van *jp*g*.....dan vind je naast de jpg ook alle jpeg-afbeeldingen...........

:think: hij vindt dan 587 afbeeldingen/berichten met afbeeldingen in alleen de taartenparade...........vanaf 2007...is dat niet echt veel of wel?  :think:

33

Oei! Bij mij is de site nogsteeds super traag! Moet echt zo'n 30 seconden wachten nadat ik iets heb aangeklikt.
Jammer, ik zal nu niet meer zoveel op het forum kunnen komen, meestal was het ff snel een kwartiertje kijken, dat zit er nu niet meer in helaas...

34

Misschien je cache legen, want het ligt echt niet aan de site... :nooo

@Yvonne @ Karin: heb nog geen gelegenheid gehad, maar zal vandaag wel even kijken wat er precies gebeurt

35 Laatst bewerkt door Karin09 (13-06-2010 10:47)

@Marianne: als ik als zoekterm *img* gebruik in de taartenparade, krijg ik 1014 resultaten..........dat komt denk ik meer in de richting, maar dan zie ik wel ook weer bepaalde afbeeldingen niet en andere weer wel.  :think:

36

Het enige wat ik kan bedenken mbt tot de zoeken op jp*g of variaties daarop, is dat de zoekfunctie van het forum niet zo goed is zoekopdrachten met héél veel hits. Want dat is in ieder geval wat er gebeurt, het is niet echt een specifieke zoekopdracht.

Ik weet ook niet waar en hoe ik dit op moet lossen, zo helder is de code van zoekfunctie niet voor mij. En ik ben er nog niet over uit of ik er geld voor over heb om het uit te láten zoeken...  :think:

37

@karin: bedankt voor de tip! zal eens proberen :)

marianne, ik ben allang blij dat ik zo weer de taarten kan kijken, ook mijn andere computer werkt het weer gelukkig! het leek me wel handig om het even aan je te melden  :)

groetjes,
yvonne

38

Daar ben ik wel blij mee Yvonne :Y
Het was meer om aan te geven dat ik het niet kan oplossen :nooo

39 Laatst bewerkt door dummiedegum (14-06-2010 08:18)

mooi  :D ik ben al heel blij dat ik zo weer kan zoeken, want anders is het echt niet bij te houden... ik klaag verder niet hoor, het forum ziet er toch wel geweldig uit! :)