1

Onderwerp: Tijdelijk aantal instellingen gewijzigd

Zojuist heb ik een aantal features op het forum uitgeschakeld:

- zoeken in alle rubrieken tegelijk; je moet nu bij het zoeken één of meerdere forums selecteren
- een stipje voor de berichten waarop je hebt gereageerd (gebruik de link 'Mijn berichten' om de laatste 50 te zien waar je in hebt gereagerd
- het aantal keren dat je topic is bekeken

Dit alles om de serverload naar beneden te halen, behalve DLT lijden ook de andere websites (de webshop, Cakesupplies etc) onder de hoge serverload. Daar komt op korte termijn een oplossing voor, maar tot die tijd: alle beetjes helpen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: Tijdelijk aantal instellingen gewijzigd

Is er meer veranderd deze week?? Onbeantwoorde berichtenstaat nu pal onder nieuwe berichten, dit is alleen in mijn IE. In FF is hij goed

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Hoe was het eerst?
Want verder heb ik niets veranderd, behalve de link naar de chat verwijderd (maar die stond een regel hoger) en een menu-item links toegevoegd (maar dat moet daar geen invloed hebben)

4

Toen stond het naast Mijn berichten in diezelfde regel. Is ook niet sinds vandaag he. Sinds ergens deze week.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Aha, heb je dat alles vanavond gedaan??

Ik kon eerder vanavond echt nergens opkomen en nu lukt het weer :think:  :thumb:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

van mij mag de aantal keren een topic is bekeken altijd weg blijven  :Y Dan krijgen wij geen meer van de mij topic was 200 keer bekenen maar geen reacties topics :+ 
Anywho ik ben al lang blij dat deze forum bestaat.. en als dingen weg moeten maakt et mij helemaal niet uit

7

'k zocht al om mijn stipjes en kon ze niet vinden.............
maar niet getwijfeld dit maal.......gelijk ff gekeken bij over de site  :D

8

Ook ik was op zoek naar de stipjes....maar dat is me nu helemaal duidelijk!  :)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

9

Ik miste m'n stipjes al  ;) ! En zoeken lukte inderdaad ook al niet, haha. But this explains it all!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

eh, ik probeer vandaag te zoeken met *j*pg in de 3 taartenshow-offs, maar mij lukt het niet.. doe ik iets verkeerd???

11

en ik had het wel door maar natuurlijk net zo blond als andere taartdozen, niet hier lezen he  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Ik wilde hier net een topic starten over zoekgeraakte stippen!  :lol:
Dat hoeft dus niet meer...  :D

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

dummiedegum schreef:

eh, ik probeer vandaag te zoeken met *j*pg in de 3 taartenshow-offs, maar mij lukt het niet.. doe ik iets verkeerd???

Daar staat meer over in dit topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125898449

14

Komen de stipjes wel weer terug als de server capaciteit is uitgebreid? Ik mis ze zo :s! Boehoehoe ;)

15

Ja hoor ;)

16

Nou ik had dit topic ook nog niet door zat me ook het ongaans te zoeken waar mijn stipjes gebleven waren ...paar keer in en uitgelogt  dacht dat het aan mij lag  :lol:
Ik mis ze ook! :lol:

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

17

dankjewel marianne! ga ik daar eens in lezen.

18 Laatst bewerkt door Zanoni (01-06-2010 09:10)

hier nog iemand die de stipjes wist  :s
Wilde net gaan vragen waar ze toch gebleven zijn...

Liefs, Zanoni

19

Ik lees hier nu pas over die stipjes, had ze helemaal niet opgemerkt hahah (is niet eens blond).

Groetjes Eline

20

voor degene die stipjes missen:

http://www.hollandsgloriewonen.nl/Groot/Keuken/A.%20Tafelkleed%20rood%20met%20grote%20stippen%20140x250%20$29,95.JPG

Alles goed???? nee 3 fout

21

:lol: Lune!

Ik miste nu ineens de aantal keer de topic gelezen was .. toen dat ik, ik kijk even hier. En ja ...

Helemaal niet erg, nu alleen wat meer tijd doorbrengen op de forum omdat je niet meer weet of je wel of niet gereageerd hebt bij een topic ..  :lol:

Groetjes Tweety!

22

voor even want ik miste de stipjes ook al!!
maar de website is wel weer errug traag hoor, hopelijk dat je het snel kan oplossen, vervelend lijkt me telkens dat probleem...

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

23

lune schreef:

voor degene die stipjes missen:

http://www.hollandsgloriewonen.nl/Groot/Keuken/A.%20Tafelkleed%20rood%20met%20grote%20stippen%20140x250%20$29,95.JPG

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Your cake-wish is my challenge!

24

Ja, ik merk ook sinds een aantal dagen dat de site ( vooral 's avonds ) erg traag is. Is het "nieuwe" databeest nu al moe ?  :9

Carpe Diem !

Ik dacht dat het aan mijn computer lag dat hij zo traag was.Ik kwam er bijna niet op deze week.
Maar gelukkig ligt het niet aan de computer! :lol:

Groetjes P@trici@