101

Re: De nieuwe layout wordt gelanceerd!

quattronet schreef:

En de foto's staan bijna online!!!

hebben jullie iets aan de volgorde gedaan?? Ik ben benieuwd wanneer ik weer mag bijvullen en of het handiger is geworden ;)

102

Nathalie schreef:
quattronet schreef:

En de foto's staan bijna online!!!

hebben jullie iets aan de volgorde gedaan?? Ik ben benieuwd wanneer ik weer mag bijvullen en of het handiger is geworden ;)

Hmm. Stel even je vraag met wat meer details via Marianne. Dan komt de vraag uiteindelijk weer bij ons terecht. Ik snap even niet wat je bedoeld.

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

103

Ik wel, dus komt goed ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

104

ok

105

Je mag me wel terug mailen :+

106

De komende twee uur kan het zijn dat gebruikers van Internet Explorer versie 6 problemen ondervinden tijdens het bezoeken van de website.

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

107

Problemen met de weergave van de F.A.Q. pagina zijn opgelost!

108

Tot nu toe zijn bijna alle problemen opgelost. Het is mogelijk dat er nog een JavaScript fout optreed. Andere fouten/problemen mogen hier in dit topic worden gemeld.

109

Ik heb  - behalve felicitaties! voor de nieuwe lay-out :D - een vraagje over de galerie: Is het een bewuste keuze om geen galerie te hebben voor cupcakes en voor koekjes? Ik weet dat die er eerder ook niet waren, maar het had me nou zo leuk geleken om er nu wel eentje te vinden ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

110

Dat is inderdaad bewust :) Nathalie moet nu al vrij veel filteren en vervolglens uit de parades in het album uploaden, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat ze dan uit Klein & Fijn zou moeten filteren?

111

Marianne schreef:

Dat is inderdaad bewust :)

Dit snap ik :Y

Marianne schreef:

Nathalie moet nu al vrij veel filteren en vervolglens uit de parades in het album uploaden,

Dit ook :)

Marianne schreef:

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat ze dan uit Klein & Fijn zou moeten filteren?

Dit niet... :nooo Omdat er zo weinig bijdrage is? ;) Of omdat het niet goed genoeg is? :+

Groetjes, Adrienne

112

Adrienne schreef:
Marianne schreef:

Dat is inderdaad bewust :)

Dit snap ik :Y

Marianne schreef:

Nathalie moet nu al vrij veel filteren en vervolglens uit de parades in het album uploaden,

Dit ook :)

Marianne schreef:

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat ze dan uit Klein & Fijn zou moeten filteren?

Dit niet... :nooo Omdat er zo weinig bijdrage is? ;) Of omdat het niet goed genoeg is? :+

omdat het allemaal erg veel aan het worden is. ;) O-)
De geboorte, bruidskoekjes en cakejes komen sowieso in de galerie

113

Adrienne schreef:

Omdat het begrip 'cupcakes & koekjes' veeeeeeeeeel te breed is voor een Galerie :)

114

Okidoki!

Groetjes, Adrienne

115

Nathalie schreef:

De geboorte, bruidskoekjes en cakejes komen sowieso in de galerie

Groetjes, Adrienne

116

Heel mooi geworden!

Alleen..... Ik werk normaal gesproken met Firefox 3.6 voor de Mac en daar werkt het dus niet. Sterker nog: klapt er meteen uit!
Nog meer mensen met dit probleem??

Werk nu met Safari, daar gaat alles wel goed.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

117 Laatst bewerkt door Pooh (01-02-2010 14:54)

Hier 3.5.7 met een mac, dat gaat prima. Zal 3.6 eens proberen.

edit: 3.6 doet het ook prima.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

118 Laatst bewerkt door Sonj@ (01-02-2010 15:45)

Mmmm. Heb net uitgelogd, alles in de cache weggekiept en oude geheugens gewist en opnieuw geprobeerd: en nu werkt het w

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

119

Sonj@ schreef:

Mmmm. Heb net uitgelogd, alles in de cache weggekiept en oude geheugens gewist en opnieuw geprobeerd: en nu werkt het w

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

120

De MySQL melding krijgen we inderdaad jammer genoeg nog wel eens. Maar al wel veel minder. We verwachten nadat we de nieuwe forum software plaatsen dat het dan niet meer wordt weergegeven.

Echter; vanavond wordt er een nieuwe versie over de website heen geplaatst met een aantal urgente updates aan de front-end zowel de back-end.

121

De MySQL- meldingen hebben verder ook niets met de update te maken, maar zijn o.a. de aanleiding geweest om externe deskundigheid in te schakelen :)

122

Vraagje over de galerie: Is er nu maar een pagina met taarten? Of kijk ik niet goed?

123

Ik krijg bij het openen van de leukste taarten nog steeds de melding 'gereed maar met fouten op de pagina' incl. geel driehoekje met uitroepteken.

Ook komt er erg vaak een foutmelding die over de hele layout van de beginpagina te zien is.

124

Die scriptfout zou binnenkort opgelost moeten zijn; die melding over de hele layout is dezelfde melding als  de 'too many connections' hier op het forum, alleen wordt-ie op een andere manier weergegeven. Bij de update van de forumsoftware zou dat verleden tijd moeten zijn en dat h

125

ik vind de nieuwe layout er erg mooi uitzien, heb alleen een puntje van kritiek op de foto's in de galerie: het overzicht van de te bekijken foto's, en dan vooral bij de prinsessentaarten, ziet er een beetje "knullig"uit zo, omdat de vehoudingen niet kloppen...geen idee of dat moeilijk of makkelijk te veranderen is...gelukkig zijn de foto's wel goed als je er op klikt.

Verder alle lof,
groetjes karin

taarten maken...echt heerlijk om te doen!!
http://www.facebook.com/mijntaartjes?ref=hl

Berichten [ 101 tot 125 van 131 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » De nieuwe layout wordt gelanceerd!