Re: De nieuwe layout wordt gelanceerd!
En de foto's staan bijna online!!!
hebben jullie iets aan de volgorde gedaan?? Ik ben benieuwd wanneer ik weer mag bijvullen en of het handiger is geworden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » De nieuwe layout wordt gelanceerd!
En de foto's staan bijna online!!!
hebben jullie iets aan de volgorde gedaan?? Ik ben benieuwd wanneer ik weer mag bijvullen en of het handiger is geworden
quattronet schreef:En de foto's staan bijna online!!!
Hmm. Stel even je vraag met wat meer details via Marianne. Dan komt de vraag uiteindelijk weer bij ons terecht. Ik snap even niet wat je bedoeld.
Ik wel, dus komt goed
ok
Je mag me wel terug mailen
De komende twee uur kan het zijn dat gebruikers van Internet Explorer versie 6 problemen ondervinden tijdens het bezoeken van de website.
Problemen met de weergave van de F.A.Q. pagina zijn opgelost!
Tot nu toe zijn bijna alle problemen opgelost. Het is mogelijk dat er nog een JavaScript fout optreed. Andere fouten/problemen mogen hier in dit topic worden gemeld.
Ik heb - behalve felicitaties! voor de nieuwe lay-out - een vraagje over de galerie: Is het een bewuste keuze om geen galerie te hebben voor cupcakes en voor koekjes? Ik weet dat die er eerder ook niet waren, maar het had me nou zo leuk geleken om er nu wel eentje te vinden
Dat is inderdaad bewust Nathalie moet nu al vrij veel filteren en vervolglens uit de parades in het album uploaden, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat ze dan uit Klein & Fijn zou moeten filteren?
Dat is inderdaad bewust
Dit snap ik
Nathalie moet nu al vrij veel filteren en vervolglens uit de parades in het album uploaden,
Dit ook
ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat ze dan uit Klein & Fijn zou moeten filteren?
Dit niet... Omdat er zo weinig bijdrage is? Of omdat het niet goed genoeg is?
Marianne schreef:Dat is inderdaad bewust
Dit snap ik
Marianne schreef:Nathalie moet nu al vrij veel filteren en vervolglens uit de parades in het album uploaden,
Dit ook
Marianne schreef:ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat ze dan uit Klein & Fijn zou moeten filteren?
omdat het allemaal erg veel aan het worden is.
De geboorte, bruidskoekjes en cakejes komen sowieso in de galerie
Omdat het begrip 'cupcakes & koekjes' veeeeeeeeeel te breed is voor een Galerie
Okidoki!
De geboorte, bruidskoekjes en cakejes komen sowieso in de galerie
Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Heel mooi geworden!
Alleen..... Ik werk normaal gesproken met Firefox 3.6 voor de Mac en daar werkt het dus niet. Sterker nog: klapt er meteen uit!
Nog meer mensen met dit probleem??
Werk nu met Safari, daar gaat alles wel goed.
Hier 3.5.7 met een mac, dat gaat prima. Zal 3.6 eens proberen.
edit: 3.6 doet het ook prima.
Mmmm. Heb net uitgelogd, alles in de cache weggekiept en oude geheugens gewist en opnieuw geprobeerd: en nu werkt het w
Mmmm. Heb net uitgelogd, alles in de cache weggekiept en oude geheugens gewist en opnieuw geprobeerd: en nu werkt het w
groetjes Tirza
www.facebook.com/TaartvanTirs
De MySQL melding krijgen we inderdaad jammer genoeg nog wel eens. Maar al wel veel minder. We verwachten nadat we de nieuwe forum software plaatsen dat het dan niet meer wordt weergegeven.
Echter; vanavond wordt er een nieuwe versie over de website heen geplaatst met een aantal urgente updates aan de front-end zowel de back-end.
De MySQL- meldingen hebben verder ook niets met de update te maken, maar zijn o.a. de aanleiding geweest om externe deskundigheid in te schakelen
Vraagje over de galerie: Is er nu maar een pagina met taarten? Of kijk ik niet goed?
Ik krijg bij het openen van de leukste taarten nog steeds de melding 'gereed maar met fouten op de pagina' incl. geel driehoekje met uitroepteken.
Ook komt er erg vaak een foutmelding die over de hele layout van de beginpagina te zien is.
Die scriptfout zou binnenkort opgelost moeten zijn; die melding over de hele layout is dezelfde melding als de 'too many connections' hier op het forum, alleen wordt-ie op een andere manier weergegeven. Bij de update van de forumsoftware zou dat verleden tijd moeten zijn en dat h
ik vind de nieuwe layout er erg mooi uitzien, heb alleen een puntje van kritiek op de foto's in de galerie: het overzicht van de te bekijken foto's, en dan vooral bij de prinsessentaarten, ziet er een beetje "knullig"uit zo, omdat de vehoudingen niet kloppen...geen idee of dat moeilijk of makkelijk te veranderen is...gelukkig zijn de foto's wel goed als je er op klikt.
Verder alle lof,
groetjes karin
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » De nieuwe layout wordt gelanceerd!