Ik ben begonnen met de Bakels petticine witte rolfondant en die bevalt mij nog steeds erg goed. Daarnaast heb ik een klein setje van wilton met 4 basis kleurtjes (primary kit) in een doosje gekocht, daarmee kan je de meeste kleuren ook mengen. Bescuit kan je maken van water, eieren, bloem en maizena. Gaat prima. (kijk even bij recepten in het linkermenu). Vullingen, suikerwater etc haal je gewoon in de supermarkt de ingredienten voor.
Als je iets wilt boetseren is een setje boetseermesjes etc wel handig. Je kan dan gewoon de goedkoopste set nemen.
Ik weet niet waar je woont maar bij een willekeurige webshop betaal je altijd verzendkosten. Er zijn ook winkels die spullen verkopen. Vaak voor een iets duurdere prijs maar ja als je de verzendkosten niet hebt ben je zeker voor een kleine bestelling goedkoper uit.....
Maar pas op: Taarten bakken en decoreren werkt erg verslavend. En na de eerste bestelling heb ik de eerste 4 maanden elke maand weer een nieuwe bestelling gedaan met spullen die ik wilde hebben. (niet nodig had (nou ja fondant dan wel))
Groetjes Marlies