hmmmm....:think:
Ik ben begonnen met spullen die 'niks' kosten en gewoon uit de supermarkt komen, dus biscuit van eieren, suiker en bloem en fondant van marshmellows en poedersuiker. Bij mij zaten de kosten in de gereedschappen
Ik wilde al die mooie uitstekers en tooltjes hebbe, hebbe, hebbe...
Voor je eerste taart kun je zelfs die achterwege laten hoor, een springvorm, handmixer en deegroller heb je vaak al in huis en met een schilmesje of hobbymesje, wat kleurstoffen van de toko en wat klei-uitstekers voor kinderen kun je al een heel leuke eerste taart maken...
Toen ik deze maakte had ik alleen nog maar een potje rode kleurstof en wat koekjesuitstekers. De vorm had ik trouwens wel al speciaal gekocht 

(Ik zelf heb inmiddels een Kenwood Pattisier keukenmachine, siliconen rollers en Wilton extra diepe bakpannen, een keur aan tools en uitstekers, lettertappits, randuitstekers, kleipistool en weet-ik-het allemaal, maar goed, in theorie kan ik het nog zonder

PS: een tip, lees de FAQ eens van voor tot achter http://www.deleukstetaarten.nl/index.php?FAQ
Een workshop kan ook, veeel gezelliger, maar ik heb het 'geleerd' door alles te lezen en velen met mij....
Eigen taart is goud waard! ;)
Klik
HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en
HIER voor links van medebaksters!